Hva er du sugen på for tiden?

øyensten

Flørter med forumet
I den siste tiden har jeg nesten vært avhengig av klementiner og sjokolademelk (Litago), og kjenner jeg blir straks nesten irritert når jeg ikke har noe av delene i hus, slikt som nå,-)
Suger mitt er ofte sterkest på morgenen/formiddagen og på kvelden nåe jeg slapper av forann tv`n/dataen:-)

Hva er du sugen på?

Jeg er sugen på potetgull! :p

Ikke fått sånn ektremt sug etter noe enda i dette svangerskapet...... Men jeg kan helle nedpå med Litago sjokolademelk :P  *Nam nam*. Og det drakk jeg ikke mye av før.

Forrige svangerskapet hadde jeg fullstendig dilla på nektariner. Kunne spise 20 om dagen liksom.....

Er ikke en spesiell ting jeg er sugen på. Men synes at små bokser med sjokomelk har blitt veeeeeeeeldig godt:):)

Har ikke hatt dilla på noe egentli. Men synes det er godt om jeg får burger eller kebab. Så har måtta holdt meg i skinnet her, for det kan jeg nesten ikke spise hver dag :p

Jeg er så absolutt sugen på noe, men problemet er at jeg ikke aner hva det er. emoticon Har sittet noen kvelder nå og irritert meg grønn over at jeg har så lyst på noe, men jeg finner ikke ut hva. Irriterende... Noen ideer?

er egentlig ikke sugen på noe spesielt. Men får av og til litt dilla på kaker av alle ting. søte saker..mmmm. men er sjeldent jeg unner meg det. Men brødskive med nugatti og oboy har lenge vært en favoritt.Men vet ikke om jeg spiser det pga noe spesielt `gravid` sug, eller om det er det at nå har jeg liksom `lov``siden jeg alikavel ikke får på meg buksene..haha! huff..  må skjerpe meg litt tror jeg;)

Gøy å lese :) Ingen som har fått noen merkelige lyster enda da? Hørt mange historier om slikking av asfalt, spising av tapet og kritt og avhengighet av tunnelstank. Har ik noe slikt selv, men hadde vært arti å høre om andres historier :)

Appelsiner!  Det er det beste, gjerne sammen med kakao eller sjokomelk!

Etter å bare ha kjøpt noen mandariner, så må jeg ha det i hus hele tiden :) Elsker mandariner for tiden :)

Varierer fra dag til dag. Den ene dagen er det brødskive med ost og smør(spiser ikke brød til vanlig), den andre dagen surt smågodt....

Lakris..... Det glemte jeg å skrive :D  Mååååååååååå ha lakris :D

Back
Topp