Hva er du redd for? Fobi?

Nattlys

Gift med forumet
Hva er du redd for? Fobi?
Ellers rare ting du ikke klarer?[:)]

Har slange-fobi...[&:] Å alt av slangedyr...snegler, makk...(ett problem når det regner), blekksprut..
Ellers liker jeg ikke når det er hull i asfalten, å det stikker opp gress, greiner osv...[:D]
Eller når grønnsaker har fått sånne...utstikkere...[8|]

ORIGINAL: Toalettet

Hva er drønnsaker..? hihihihi

Det er grønnsaker med d[:D]

Takler ikke slanger! Får helt makk! Orker ikke se dem på TV engang[8D]
Ikke lenge siden jeg møtte Mr.Hoggorm midt i veien da jeg gikk tur med Vilde.
Holdt på å begynne å grine[:(] Og så løp jeg for livet[8D] Hehe!

Har SKIKKELIG fobi mot det vi kaller "høyhester" hjemme. De heter visst litt forskjellige ting rundt om i landet. Her på vestlandet kaller de dem langbein tror jeg. Ser ut som svære mygg, og vingler fryltelig når de flyr. Haaaaaaaaater dem!!!! Får hjertebank og gåsehud når en kommer rett mot meg. Aner ikke hvorfor jeg har utviklet en så kraftig fobi mot akkurat de.... [8D]

ORIGINAL: Kattejenta

Har SKIKKELIG fobi mot det vi kaller "høyhester" hjemme. De heter visst litt forskjellige ting rundt om i landet. Her på vestlandet kaller de dem langbein tror jeg. Ser ut som svære mygg, og vingler fryltelig når de flyr. Haaaaaaaaater dem!!!! Får hjertebank og gåsehud når en kommer rett mot meg. Aner ikke hvorfor jeg har utviklet en så kraftig fobi mot akkurat de.... [8D]

Vi kaller de langskank...[:D]

ORIGINAL: AJ!

Takler ikke slanger! Får helt makk! Orker ikke se dem på TV engang[8D]
Ikke lenge siden jeg møtte Mr.Hoggorm midt i veien da jeg gikk tur med Vilde.
Holdt på å begynne å grine[:(] Og så løp jeg for livet[8D] Hehe!

Woooæææ![&:]

ORIGINAL: LindaH84

ORM! Er livredd de. Sjekker både senga til junior og meg selv før vi legger oss.
Er også livredd høyder og bruer.
Og har totalt ANGST for å kjøre på vinterføre

Jeg og!!

appelsiner og klementiner [:-]

ORIGINAL: ALLL

???

ORIGINAL: Nattlys

???

jeg liker det, men kan ikke fordra lukta og "spruten" som kommer når man skreller [8D] hvis jeg skal spise det så skreller jeg med plastikkhansker eller har appelsinen inni en pose og grafser av skallet fra utsiden.

helt sykt, men sånn er det bare med meg

???

jeg liker det, men kan ikke fordra lukta og "spruten" som kommer når man skreller [8D] hvis jeg skal spise det så skreller jeg med plastikkhansker eller har appelsinen inni en pose og grafser av skallet fra utsiden.

helt sykt, men sånn er det bare med meg

SLANGER!!! Ser jeg dem på TV er det opp med beina, og kanalskifte i full fart!
Holdt faktisk en slange i fjor...i kanskje ti sekunder... Ett forsøk på å
overvinne redselen min... Gjør det aldri igjen for å si det sånn...

Har også problemer med å rense sluk og gå ut med søpla..

ORIGINAL: irisak

Har også problemer med å rense sluk og gå ut med søpla..

for et ekkelt bilde!

Vi kaller det for fiskere.. Og ja de er ekkle..
Selv har jeg totalt forbi for edderkopper... Måtte skrolle fort da jeg kom til slutten av tråden her..., Får frysninger berre av bilde... Skulle vert forbudt å legge ut sånne bilder her... [:'(][:'(][:'(] [:D]

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: Sulla

Selv har jeg totalt forbi for edderkopper... Måtte skrolle fort da jeg kom til slutten av tråden her..., Får frysninger berre av bilde... Skulle vert forbudt å legge ut sånne bilder her... [:'(][:'(][:'(] [:D]

Jeg kaller de myhankskank jeg, hihi. Er fullt av dem her, men har ingenting i mot. Bare eskorterer de ut igjen :)

Så snill du er da... Jeg roper på jentene mine jeg som kommer å redder de fra en smekk fra meg... [:D][:D]

Svaner og ender! Faen og skumle dyr. Ved siden av skolen når vi gikk på vgs var det en park, jeg turte ikke å komme inn til timen for det var noen ender der[8|]
Og veps og bier, men det er pga allergi...

• EDDERKOPPER!!! i alle størelser[:'(][:'(]
  • fluer (fikk engang en liten flue inni øret..hørte den summet lenge der inne!!![&:] var sikker på at sinnsykehuset ble neste stopp! hehe[:D])
  • har skikkelig claus!! klarer ikke engang at sambo holder fast ene finger`n min[8D]
  • høydeskrekk
  • fobi mot fulle folk!
  • Mel på fingrene[8|]
  • øyer!!![:'(](ting på /nært øyet!)...blir kvalm!!!!! og kniper automatisk att øynene mine[:D]

ORIGINAL: Sulla

sign![8D] får frysninger når jeg kommer forbi bildet nå!!!!

Back
Topp