Hva er du god på?

Juliette

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg på.

På jobbintervjuer blir man ofte stilt spørsmålet  - hva anser du å være dine beste sider/ressurser/gode egenskaper? Men vet du virkelig svaret? Har du reflektert godt over dette, eller svarer du noe jalla bare for å besvare spørsmålet.

Hva er du god på?[8|][:)]

Gubben sier jeg er jævlig god til å suge kuk, men vet ikke om jeg hadde sagt noe om det på jobbintervju [;)][8D]

Hooooohoho, *dårlig humor i kveld [8D][8D]*

jeg svarer bare noe jalla. For vil jo ha jobb. Og jeg veit at noen av de tingene jeg er dårligst på, er noe av det som blir verdsatt høyest. Så det får de ikke vite!! [8D][:)]

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: Juliette

Ja, det lurer jeg på.

På jobbintervjuer blir man ofte stilt spørsmålet  - hva anser du å være dine beste sider/ressurser/gode egenskaper? Men vet du virkelig svaret? Har du reflektert godt over dette, eller svarer du noe jalla bare for å besvare spørsmålet.

Hva er du god på?[8|][:)]

Jeg er god på å takle stress. Jeg er systematisk og nøye, og jeg er faglig dyktig. 

Hm...misunnelig her[:)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Gubben sier jeg er jævlig god til å suge kuk, men vet ikke om jeg hadde sagt noe om det på jobbintervju [;)][8D]

Tja, spørs jo helt på hva slags jobber du søker, det...[8D][:D]

*knis*

[8D] hehehe...

Kanskje jeg ordla meg litt feil i tråden. Tenker ikke spesielt ift jobbintervju, men i livet generelt. Hva er din sterke side/sider?

Er det mange her som har en innsikt i det? Selv syns jeg det egentlig er et ganske vanskelig spørsmål. Mye enklere å ramse opp hva jeg kan bli bedre på.

Kreativ[:)] God fantasi som jeg er flink til å sette ut i "live"

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Hm, sitter nå og lurer på om jeg også har en ganske velutvikla fantasi[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Hm, sitter nå og lurer på om jeg også har en ganske velutvikla fantasi[:)]

ja hvis du føler det selv er du nok det :)

Back
Topp