Hva er du fan av?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
I stedet for å spørre om Twilight og Harry Potter og Greys og True Blood osv, så lurer jeg bare på:
Hva er dere fan av, alle jentene her inne? Altså skikkelig fans?
Da mener jeg ikke bare at dere følger en serie og liker den, men noe dere er eller har vært HELT hekta på, virkelig elsket, sett om og om igjen, lest i filler?
Ta gjerne med musikk også dersom dere har noe sånt gående på musikkfronten.[;)]

Og jeg vil gjerne høre om både nåtid og fortid. [8D]

Som barn var jeg veldig fan av Spice Girls. 88-modell, så jeg var jo i helt rett alder for å være Spice Girls-fan.
Etter det var det egentlig aldri noe som opptok meg SÅ mye, bare alt jeg kom over av bøker, musikk og filmer.
Men så møtte jeg Harry Potter, det var vel rundt sjuendeklasse. Jeg ble ikke hardcorefan før i tiende da, selv om jeg hele tiden likte bøkene. Og i år ble det Twilight. Jeg er så utenfor at jeg oppdaget navnet Twilight tilfeldig via en episode av Tyra-show, da tv-en bare stod og gikk hos svigers. Og en stund senere husket jeg tittelen og lastet ned første film fordi jeg trengte noe lett underholdning.
Jeg aner ikke hvorfor, men jeg ble hektet. Da jeg omsider leste bøkene var det gjort.
På musikkfronten endret det seg framatisk. På slutten av ungdomskolen begynte jeg å høre på rock og metal, ble stor fan av Nirvana, og etterhvert Metallica. Nå hører jeg på ekstremt mye forskjellig, men er ikke fanatisk fan av noe der.

Har vært fan av:
Hanson
Spice Girls (Var fan for å være "kul" - likte de egentlig ikke)
HIM (da jeg var 15/16)
Ringenes Herre (men ble så ekstremt skuffa over filmene at jeg mista litt piffen..)

Nå er jeg fan av:
Phantom of the Opera - Har sett filmen over 200 ganger (Helt seriøst...[X(]) og har sett den i London.. ELSKER DEN!
Cats - Da jeg var 12 kunne jeg musikalen utenat. Sangene og dansene.
The Big Bang Theory! <3
Lady Gaga (men er ikke blodfan)

var (og er forsåvidt) ekstremt fan av beverly hills 90210, elsker den serien og har sett den mange ganger. buffy og angel er også sikre kort her i heimen[:)]

musikk elsker elvis, har masse både cder, filmer og dokumentarer om han.
den jeg liker best nå som jeg har alt av er darren hayes

Var skikkelig Robbie Williams fan for en 6-7 år siden...

Nå - Sex and the City

Elsker serien, jentene og alt - selv i min alder[:D] Gubben ler av meg [;)]

ORIGINAL: Bare Kari

Har vært fan av:
Hanson
Spice Girls (Var fan for å være "kul" - likte de egentlig ikke)
HIM (da jeg var 15/16)
Ringenes Herre (men ble så ekstremt skuffa over filmene at jeg mista litt piffen..)

Nå er jeg fan av:
Phantom of the Opera - Har sett filmen over 200 ganger (Helt seriøst...[X(]) og har sett den i London.. ELSKER DEN!Cats - Da jeg var 12 kunne jeg musikalen utenat. Sangene og dansene.
The Big Bang Theory! <3
Lady Gaga (men er ikke blodfan)

Sign [:D][:D][:D]

Jeg er blodfæn av

Pink Floyd
Counting Crows
Rødvin
Melankoli
Lakris
Rosa pannekaker
Nestekjærlighet
Respekt for eldre
Rosenborg
Home And Away
Peter Jöback
Billy Bob Thornton
Tim Burton
Lilla
Svart
Telys
Brad Paisley
Bare ben på varme dager.
[:)]

ORIGINAL: suki

MIKE PATTON!!!

Vært fan av Faith no More siden jeg var 15 (i 1991) og liker også godt mange av de andre bandene han er/var vokalist i som f.eks Tomahawk (se link i signaturen min), Mr.Bungle, Fantomas m.m.

Verdens dyktigste vokalist!!

Hihi.. jeg elsker FNM, men bare en liten trivia- Mike Patton har blitt tatt på fersk gjerning mens han SPISTE bæsj[8|]

Har vært hele tiden og er:

The Calling og Alex Band. The Calling har jeg hørt på i åtte år nå og er ikke et dug lei.

OTH, Sex And The City, The Hills. Som jeg gjerne ser om og om og om og om igjen.

What A Girl Wants, Hannah Montana, HSM 3.
Cats!!

SKO
eeelsker sko...alle fasonger og farger.......
har sikkert millionervis[:)][:)][:)][:)]

Var blodfan av Spice Girls i mine yngre dager,

nå er Sex and the city det eneste jeg er ordentlig fan av :)

blod fan av vampyrer generelt, og har vært det hele tiden alt overnaturlig faktisk, men går litt over hekser, spøkelser,chupacabra osv osv[:)]

Da jeg var liten (4-6/7 års alderen); anne c. vestly bøkene på kassett. Spilte de hver eneste natt. Hørte om og om igjen på både mormor og de åtte ungene og knerten og lillebror.

Da jeg var litt eldre (tidlig barneskole); saved by the bell! Så serien ørten ganger. Min mor ble helt tokig i hodet tilslutt.[:D]

Og så kom Spice Girls tiden min (slutten av barneskolen). Var med i gruppe, samlet på alt og var heeelt fan.

Så kom Harry Potter fasen - men det gjalt kun lesing av bøkene da.

Det eneste jeg har digget etter det er kaffe og sjokolade. [8D]

Var blodfan av Backstreet boys i mine yngre dager.

Og elska Peter Andre [:-]

På tv har jeg alltid digga days of our life! [:)]
Og det digger jeg den dag i dag.

Ellers home and away, det har vart lenge!
Helt siden tidlig ungd.skolen.

Nye ting jeg digger er:
Lese bøker, for tiden hekta på alt mulig om afganistan. Ikke spør hvorfor.
Tone Damli Aaberge, digger musikken totalt.
Greys og fruene.
R&B.

det første eg ble blod fan av må være Jannicke, ho som sang barnesanger, no spiller ho i hotel cæsar[8D]

Leonardo Di Caprio..sett ALT hanhar vert med i!

Så kom Backstreet boys inn i bildet..hadde ALT av de også..

Sunset Beach

Sett alle Hotel Cæsar episodene

Greys anatomy

Frustrerte fruer

VESKER!!  ELSKER vesker! Har nok t egen butikk sikkert[8D] går svært sjeldent forbi en veskebutikk[8D]

Eneste er vel LOTR.

Når det gjelder musikk så ble jeg hektet på Madonna som var veldig populær på 80 tallet...Fra henne gikk det over til metallice
Nå er det vel litt av hvert men er hektet på Leif og kompisene som er en lokal gruppe

Når det gjelder film og serier

Så er jeg skikkelig fan av Buffi, Angel og Charmes ones[:)]

Jeg er stor fan av kaptein sabeltann faktisk, og det har jeg vært siden jeg var liten og så showet for første gang. Oliver er allerede ganske oppslukt av han og det er vel mest min feil [;)] Vi var allerede i sommer og så showet. Og ikke kom å si at gutten min var for liten for det, for han stor koste seg de minuttene han orket og se. De resterende fikk han ligge i vogna si og sove søtt så han tok nok ingen skade av det. Men klart vi var der mest for min del siden det var siste sjans for å få se selveste Terje formoe i hoved rollen.
Ellers så er jeg også stor Harry Potter tilhenger.
Og Johnny Depp har vært en stor favoritt siden den første pirates filmen kom.

ORIGINAL: MiniMoi

Jeg er stor fan av kaptein sabeltann faktisk, og det har jeg vært siden jeg var liten og så showet for første gang. Oliver er allerede ganske oppslukt av han og det er vel mest min feil [;)] Vi var allerede i sommer og så showet. Og ikke kom å si at gutten min var for liten for det, for han stor koste seg de minuttene han orket og se. De resterende fikk han ligge i vogna si og sove søtt så han tok nok ingen skade av det. Men klart vi var der mest for min del siden det var siste sjans for å få se selveste Terje formoe i hoved rollen.
Ellers så er jeg også stor Harry Potter tilhenger.
Og Johnny Depp har vært en stor favoritt siden den første pirates filmen kom.

Åja, sabeltann glemte jeg jo!
Jeg hadde den første historien på kasett, som ble hørt på MANGE MANGE ganger. Jeg kan den enda utenat.
Var småforelsket i Pinky. [:D]

Og dessuten var jeg stooor fan av smurfene og Geir Børresen da jeg var enda mindre. [:D]
Smurfesangene fant jeg igjen for noen få år siden, og oppdaget at selv om jeg hadde glemt dem midlertidig, så husket alle de sangene også da jeg hørte dem igjen for første gang på sikkert femten år. [8D]

A1! Ingen over og ingen ved siden. Elsker de fortsatt, og dere kan tro jeg var i ekstase når de spillte på vinterlyd-konserten i vinter [:D]
Tim Burton er bare helt genial!
Bortsett fra det blir jeg aldri lei av de gode gamle disneyklassikerne. [:)]

Back
Topp