Hva er drømmeyrket ditt?

CathogBen

Elsker forumet
Nå er det vel flere som skal søke seg noe nytt når permisjonen er over osv..

Eller kanskje man bare drømmer om noe nytt på arbeidsfronten?

Hva vil du aller helst jobbe med?

Nå er jeg veldig glad i den jobben jeg har, elsker å jobbe med mennesker. Se de fine menneskene som lyser av glede og mestringsfølelse, I love it [:D]

Men om jeg ikke skulle ha jobbet med det (og når jeg går lei av det jeg gjør nå), så ville jeg ha jobbet med klær. Innkjøper fks. Eller designer... noe sånt [:)]

Hadde vært deilig og fått jobb som helsesekretær på sykehus egentlig, stortrivdes da jeg hadde sommerjobb som helsesekretær på sykehus [:D]

Men drømmen er vel egentlig HS eller JM, men heller kanskje mer mot HS.

Drømmen er å få jobbe innen reiseliv som eg er utdanna til...
Gjerne som turplanlegger.

MEEEEEN då må eg nok starte eget, for eg vill ikkje flytte.

Å jobbe som truck,shovel og kranfører var ikkje akkurat drømmejobben, men lønna er ok, og folka er kjekke,
så da holder eg ut...

Jeg skal bli lærer! [:D] Det er ingenting som er bedre enn å se "lyspæra" gå opp hos unger/ungdommer, når de skjønner noe [:D]

Den store drømmen hadde vært å være veterinær men det kommer jo til å ta meg evigheter så det blir nok ikke noe av. Men satser på å hive meg på sykepleien til neste høst...har som mål i bli jordmor. [:D]

Hmm, enten jobbe med pramature, eller jordmor, har vell vært drømmen siden jeg var kjempe liten [:D]
Når jeg var liten lekte jeg fortidligfødt baby med dukkene..

Jeg har heldigvis drømmejobben. Har visst at jeg skulle bli lærer fra jeg var på alder med min eldste... Det finnes ikke noe annet jeg har lyst å jobbe med, selv om jeg må vurdere det av og til. Synes jeg gir elevene mine alt, og har dårlig samvittighet overfor barna mine som får for lite når jeg kommer hjem... Men, håper veldig jeg skal klare å balansere det bedre når jeg kommer tilbake igjen i jobb....

Til nå har det vært jordmor, men det jeg ALLER mest hadde hatt lyst til å jobbe som, er sexolog[;)][8D] Bare synd at det er så lang utdanning, har ikke tålmodighet til sånt...=P

ORIGINAL: stort og lite gull

Jeg fant drømmejobben min i dag, så den skal jeg søke på [:D]
Er sosionom med master i sosialt arbeid jeg da. Er veldig fornøyd med yrket mitt, men IKKE fornøyd med lønna! [:@][;)]

Spennende!! Hva skal du søke? [:)]

Lønna i helsefaglige yrker er vel så som så... ikke lønn etter innsats akkurat. [&:]

ORIGINAL: BlessItBe

Hvis noen i Trondheim vil gi meg jobb så bare si i fra [:D]

Det er jobb til deg som shovelsjåfør i SVELGEN!

Barnepleier har kommet mer og mer etter jeg fikk egne barn.. Men da må vi flytte, og det er jo upraktisk med nytt hus under bygging,så blir nok Helsefagarbeider [:)]

Elsker jobber i bhg. Etterhvert kunne jeg tenkt meg å blitt styrer, men må ha noen år på gulvet først. Trives veldig godt med papiarbeid og planlegging også i tillegg til praktisk sammen med barna[8D] Styrer i små bhg har ofte 50 % kontor og 50% avdeling.

trives egentlig med jobben jeg har.. Er hjelpepleier i bolig for psyk. utviklingshemmede. Lønna er skit og samme er arbeidstidene.. Men selve arbeidet er jo knall..
Drømmen er vel egentlig å bli avdelingsleder, for jeg elsker også kontorarbeid.. Så når jeg blir eldre kanskje det går :D

jeg stortrives i min jobb som frisør.men kunne jeg valgt...ville jeg,å vil en gang bli motiv lakkerer.er fryktlig glad i bilder å elsker å tegne,male.så det er liksom en drømme kombinasjon. [;)]

Hvis jeg kunne ville jeg ha vært skuespiller.
Et fett om jeg ble kjent eller ikke.
Bare jeg kunne ha levd av det[:D]
Men vis jeg hadde blitt kjent hadde det vært masse +++++

Jeg driver og tenker litt om dagen akkurat på dette, men jeg kommer ikke helt fram til hva jeg vil jobbe med.

Nå er jeg barn og ungdomsarbeider, og jobber på vgs med psykisk utv.hemmede, og synes det er knall !
Men lønna er noe skikkelig dritt.. Har hatt lyst til å bli lærer i mange mange år, men jeg klarer bare ikke bestemme meg for hva som er drømmeyrket mitt [;)]

Back
Topp