hva er drømmen?

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
har du en drøm? noe du venter på eller håper skal skje..med livet ditt?

satt og filosoferte litt nå, og fant ut at nå er alt topp! kunne selvfølgelig hatt 10 mill på konto..men det er kanskje like greit at jeg ikke har det [8D] blir ikke lykkeligere enn det jeg er nå likevel..

er så takknemlig for hvor jeg er i livet mitt, og hva jeg har oppnådd til nå [:)] og for min kjære, og min høyt elskede datter, og ufødte barn [:)] tenk jeg skal bli tobarnsmor, to barn med verdens beste mann [:)] alt er perfekt, selv om huset er snudd på hodet p.g.a opp-pussing og slikt, og det går litt seint [:D] rotet er jo ubetydelig [:D]

Jeg har alt jeg måtte ønske meg.
En kjempe god og snill samboer, verdens herligste sønn og en liten bebis i magen og vi holder på å  bygge hus. Kunne tenkt meg en fast jobb det er det eneste, men kanskje det ordner seg det også

Jeg drømmer om rekkehus eller enebolig med en liten hageflekk (hvor jeg skal ha morelletrær, rips, salat og MASSSSSSEVIS av blomkål!!!!! MMMH, hekta på blomkål! (Okei, det siste der er en gravid-abstinens-fantasi greie, kommer nok til å hate blomkål herfra til granskauen når dette svangerskapet er over)

Back
Topp