Hva er ditt unyttigste innkjøp til baby?

jentemamma_aug20

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Jeg innser at jeg i entusiasmen over babyen på vei kjøpte inn en del saker og ting som jeg ikke har hatt bruk for :dance018
Hva er ditt unyttigste innkjøp?
 
Mitt er alle kremer og remedier som står og støver ned på stellebordet. Og faktisk babygymen, da lillemor foretrekker en buksestrikk med klesklyper som er spent opp som leke.
 
Babygymmen og babysko var også passe ubrukelig med førstemann, men andremann elsker babygymmen! Så det jeg tenkte på som bomkjøp tidligere er ikke nødvendigvis det nå lenger. Sko har fortsatt vært helt ubrukelig til nå også. Men gjort den feilen før, så ikke kjøpt inn noen sko denne gang.

Men tenker at det som har vært aller mest unyttig er masse kluter. Bruker i grunn bare engangs til daglig, og til bading holder det med ca 4 kluter totalt egentlig. Ellers også kjøpt flere salver og talkum som er svært lite brukt, da vi prøvde alt for bleieeksemen da han var nyfødt, men ingenting fungerte...
 
Pr nå så er det babygrind - den blir bare brukt til oppbevaring, men det kan jo være den blir mer nyttig når han blir eldre.
 
En ekstra ammepute, bare fordi jeg likte mønstret på den.
Har jo en helt super cosyfix fra før av, så hva skulle jeg egentlig med denne ekstra ammeputen?. Ikke var den behagelig heller.
 
Vuggen! Babyen har aldri brukt den:) vil bare sove sammen med oss. Og tåteflasker. Jeg skjønte ikkeat man ikke trenger tåteflasker når man skal amme:angelic: lol

Naturebond pumpen funket ikke på mine ikke-pumpevennlige pupper. Så den kunne jeg greid meg uten:angelic:

Ellers valgte vi å kjøpe ting ved behov. Pappaen kjørte rundt på handletur etter at vi kom hjem fra sykehuset da vi visste litt bedre hva vi manglet :) Så har egentlig lite som ikke ble brukt :)
 
Dyne:p den blir sparket av to sekunder etter jeg legger den på, varer noen minutter lenger om jeg venter til etter han har sovnet...
Hadde han kunne svart selv så hadde han nok lagt til sokker i tillegg til dyne:wacky:
 
Dyne:p den blir sparket av to sekunder etter jeg legger den på, varer noen minutter lenger om jeg venter til etter han har sovnet...
Hadde han kunne svart selv så hadde han nok lagt til sokker i tillegg til dyne:wacky:
Sokker her også :hilarious: tar de av m en gang jeg tar dem på :hilarious::facepalm::wacky:
 
Sokker her også :hilarious: tar de av m en gang jeg tar dem på :hilarious::facepalm::wacky:
Hehe, skjønner ikke at sokker skal være så fælt:hilarious: jeg synes det er vanskelig å finne sokker som sitter godt på foten da, og sitter noen passe greit så varer det ikke lenge for de blir dratt i så mye at de mister fasongen:hilarious::wacky:
 
Seng :hilarious:

Var veldig sta på at vi måtte ha en seng som kunne brukes som bedside crib, og den _måtte_ være på plass før hun kom. Tror hun har ligget i den to ganger til nå..
 
Seng :hilarious:

Var veldig sta på at vi måtte ha en seng som kunne brukes som bedside crib, og den _måtte_ være på plass før hun kom. Tror hun har ligget i den to ganger til nå..
Glad vi kjøpte en brukt, her har vi hatt litt perioder der han sov i den, men mest perioder der det var helt uaktuelt:hilarious:
 
Vuggen! Babyen har aldri brukt den:) vil bare sove sammen med oss. Og tåteflasker. Jeg skjønte ikkeat man ikke trenger tåteflasker når man skal amme:angelic: lol

Naturebond pumpen funket ikke på mine ikke-pumpevennlige pupper. Så den kunne jeg greid meg uten:angelic:

Ellers valgte vi å kjøpe ting ved behov. Pappaen kjørte rundt på handletur etter at vi kom hjem fra sykehuset da vi visste litt bedre hva vi manglet :) Så har egentlig lite som ikke ble brukt :)


Så sant! Vi har heller aldri brukt voggen og heller ikke flaskene vi kjøpte inn
 
Back
Topp