Hva er ditt forhold til trening?

Pjuskelusken

Flørter med forumet
Litt morsomt å høre hvordan andre har det. Her har jeg faktisk funnet ut at, ja, jeg er avhengig. Får jeg ikke trent på to dager, blir jeg helt daff og "ekkel", så nå trener jeg noe annenhver dag cirka. Utrolig deilig (selv om jeg av og til må sparkes ut av min kjære) - ihvertfall etterpå. Så nå har jeg som oftest styrketime mandag, dansekurs onsdag, spinning/aerobic fredag og søndag.

For to år siden var jeg ikke sånn. da gikk jeg på internatskole og var så utrolig lite aktiv, og jepp, det syntes! Godt å ha funnet treningsformen [:)]

Så hva liker du å trene? Hvor ofte trener du? Hater du det, eller er du avhengig du også?

ORIGINAL: Nåssåbjønn

haha nei avhengig kan jeg ikke kalle meg. Trener med en gjeng hver mandag (forskjellig ballspill), ellers prøver jeg å gå en tur hver dag, men har sviktet litt der i det siste og[8|]

Jeg skulle ønske jeg kunne beherske baller (fysj, ikke koffert nå!), men jeg gjør virkelig det. Det må være mye lettere å trene når man spiller på lag, og det nesten er litt "lek". Heldige du [:)] Jeg hadde også en plan om å gå hver dag, men jeg får ikke det til altså. Det skjer for mye til det!

har trent i alle år, og startet opp igjen nå for litt siden og må si jeg har fått dilla[:D]

ORIGINAL: Mamiso

Skjønner ikke hvordan folk ikke kan trene, får jeg ikke trent på noen dager føler jeg meg rett og slett uggen, med lite energi og overskudd. Den typiske treningsnarkomane? [:D]

Jeg tror du er en god treningsnarkoman, jeg [;)] Jeg har det hvertfall også sånn at det er fra trening jeg henter mesteparten av energien. merkelig nok, sier mange, men sånn er det bare [:)]

jeg liker å trene, men klarer ikke pga bekkenet mitt[:(]
Skal melde meg på vanntrening og se om det kan hjelpe *krysse fingrene*

Når jeg var yngre trente jeg hver dag, fikk ikke sove om jeg bare daffa hjemme[:)]

har spillt handball i 10 år men sluttet når jeg var 16 (fylla var litt kulere) men nå skal jeg begynne på igjen på torsdaga[:)] ellers så har jeg trent på helsestudio i mange år men sluttet når vi fikk hund for jeg følte at jeg ikke kunne være vekke heile dagen på jobb så på trening så jeg går ca 2 timer om dagen med han[:)] ellers så trener jeg med jillian 0-5 ganger i uken[:)]

oppsummering: jeg vet om mange ting som er gøyere enn å trene men jeg får energi og føler meg bedre med meg selv når jeg trener enn når jeg ikke trener. trener jeg ikke på ei stund så går det i junk og snop.trener jeg så er jeg himla sunn..

Kan ikke si jeg er avhengig [8D]

Men trener på et treningsstudio.. Vært litt dårlig i det siste, men skal skjerpe meg! [:)]

Jeg danset ballett fra jeg var 6 og ut ungdomsskolen. Trente også bryting et par år men all trening tok slutt da jeg begynte på vgs. Da jeg studerte på lærerskolen trente jeg minst 2 ganger i uka (dansaerobic og pump/styrketrening. Tok også noen økter på ergometersykkel). Etter jeg begynte på jobb har jeg vært litt av og på trening. Har 30 ds som jeg trener av og til men som oftest sykler jeg intervall på ergosykkelen min og tar noen sirkeltreninger (styrke). Når jeg er treningsmotivert prøver jeg å trene hardt annenhver dag og ta noen rolige økter mellom de harde.

Jeg elsker ikke å trene men hater det heller ikke (vanligvis). Men jeg må være motivert for å trene hvis ikke blir det skikkelig daffetrening...

uff...gidder ikke trene jeg... orker ikke bruke den lille fritiden jeg har på å gjøre ting jeg ikke synes er gøy.. [:'(] lenge leve latskapen [:D]

Er ikke akkurat avhengig av å trene men er mer avhengig av å ha noe å gå til. Som å trene med en venninne (går alltid skeis når venninna mi ikke kan, sånn som i dag) eller zumbaen som jeg går på på tirsdager. Har en plan om å gjøre noe mandag, onsdag og fredag jeg også, men foreløpig holder det med tirsdag og torsdag.

Jeg kunne ikke forstå at jeg som drev med håndball, hest, gym som valgfag OG syklet med avisa bare skulle legge på meg på ungdomsskolen... Når jeg ser tilbake så såg jeg jo snasen ut, under de merkelige frisyrene og treningsklærne, hadde jeg bare visst. Men jeg la altså på meg og det var pga pcos'en...

jeg går på bekkenplager-vanngym en gang i uka. skulle gjerne trent, men så var det dette bekkenet, da - og energien. burde trent meg opp til et overskudd, men...

Begynte å trene for noen uker siden.
Trener 3-4 ganger i uka. Går i afrodans, corebar, pulsmix og zumba her. Pluss 45 min styrke før alle de saltimene bortsett fra corebaren for det er hardt nok! [&:]
Ikke avhengig, men MÅ! Rett og slett fordi jeg må komme i form. [:)]

har isje nok motivasjon til å trene, men prøver å gå rundt 1 mil til dagen vertfall.

jeg har trent fotball i 6 år og turning i flere år, samt vært turntrener for jenter 11 til 13 år...

utdanner meg til kostholdsveileder nå og har instruktørkurset i corebar [:)]

selv trener jeg alt fra 3-5 ganger i uken.. får rett og slett dårlig samvittighet om jeg ikke er på trening 3 ganger i uken eller mer..

for meg og sambo er trening og sunn mat en livsstil, og vi elsker det!

Fraværende? [8|]

Kan ikke si noe annet enn at jeg synes det er skikkelig boring!
Men hender at jeg av og til synes det er gøy, men det går VELDIG fort over.
Liker heller å ta meg en tur med Matheo og mannen i den deilige naturen[:)]

Nei mitt forhold til trening er vel ganske.... ikke eksisterende.. Hehe.
Men har lyst å begynne men finner ikke motivasjonen og overskuddet..

Jeg har trent GIGAmye (lagidrett) store deler av barndommen og ungdomstiden min. Sluttet når jeg begynte å studere som 20åring (dvs. gikk ned til 2 treninger pr uke - klarte jo ikke slutte heeeeelt). (sosialt vettu...)

Nå er jeg DRITTLEI alt som heter trening, synes det er kjedelig, tar tid fra andre kjekke ting (barn, mann, håndarbeidskvelder med veninner, tv-kos, osv), og rett og slett er et ORK.

Så jeg unngår nå trening alt det jeg kan. Hehe. [:D] Lagidretter må man liksom være "fast" på, og det har jeg ikke plass til i livet mitt nå. Treningsstudioer er PYTON, selv om jeg er "støttemedlem" på Elixia - i TILFELLE jeg skulle finne på å gidde trene...

Går nok noen år til før jeg er kommet over treningsnekten min og kan ha det gøy på trening igjen. [:)]

(men jeg GLEDER meg til å stå på sidelinjen når lille skal begynne på diverse sportslige aktiviteter[:D][:D])

jeg GLEDER meg til å stå på sidelinjen når lille skal begynne på diverse sportslige aktiviteter)

Tenk, så kjekt det blir! Jeg skal prøve å ikke hyle FOR mye på kamp, og ikke være helt gal mamma [:D]

ORIGINAL: crispy

Nei mitt forhold til trening er vel ganske.... ikke eksisterende.. Hehe.
Men har lyst å begynne men finner ikke motivasjonen og overskuddet..

Jepp, som om jeg skulle skrevet der sjøl[8D]

Back
Topp