Hva er ditt desidert beste kjøp til babyen?

Det mest brukte må være babynestet. Bruker det både i vugga i stua og i bedsidecriben (som han faktisk bruker [emoji122]) på soverommet. Tar den også med når vi er på besøk andre steder. Enkelt å legge i sofaen feks, og veldig kjekt at han får ligge i noe som lukter og kjennes kjent :) Og alle omslagsbodyene vi har kjøpt/arvet. Enkelte dager er det mange klesskift pga bæsjing oppetter ryggen [emoji14] Pysjer med føtter er gull! Glad jeg brukte tid på å lage skikkelig system på stelleplassene også. Det meste har funka fra dag 1 :D

Unødvendige ting.. Hm.. Newborn-setet til Tripp-trapp-stolen kanskje. Han har vel sitti der i til sammen 15 min [emoji19] Hadde vært kjekt om han hadde likt å sitte der da..
 
Beste kjøpet må være vogna. Hun elsker å ligge der, sovner tvert. Den er kjempe god å trille, og god for ryggen ettersom den er så høy. Har stokke trailz.
Og mam flasker, hun drikker så godt av dem, både når hun halvsover og er våken. Lett å få over tunga.
Dårligste kjøpet en nuk flaske. Hun brekker seg av smokken på flaska og drikker dårlig av den.
Også misfornøyd med stellebordet, litt liten plass under, og selve baljen oppi har rar utforming, så blir ikke ofte bad.
 
Bæresjal!! [emoji173]️

Dårligste er bbhugme, tenkte å bruke den som ammepute men hun bare synker ned i den. Men jeg elsker å sove med den da, og den reddet nattesøvnen under svangerskapet :)
 
Bæresjal!! [emoji173]️

Dårligste er bbhugme, tenkte å bruke den som ammepute men hun bare synker ned i den. Men jeg elsker å sove med den da, og den reddet nattesøvnen under svangerskapet :)

Har også funnet ut at bbhugme er elendig som ammepute, men fungerer derimot kjempe bra ved flaskemating! :)
 
Beste kjøp må vare babygym fra tiny love med sparkeplate...

Det mest bortkasta er brystpumpe både enkel og dobbel da kun manuell fra medela funker...
 
Svøpeteppene, ullsoveposen og ikke minst Lulla doll som gir oss alle bedre nattesøvn :) Andre nyttinge ting han har arvet er vippestol, vogn og bæretøy.

Unødvendige ting for oss er bomullsklær. Vi bruker det ganske enkelt ikke. Bedside crib står også bare til pynt.
Hvordan funker lulla doll? Har lest litt om den men tenk "særlig".....
 
Badebaljen fra Stokke som kan legges sammen.
Pumpen fra Medela er flittig brukt.
Bedside crib´en.
Speilet så vi kan se henne i bilen.
Adapter til bilstol for å sette på vogna, det er helt genialt og vi har brukt det masse!
Også er jeg kjempeglad i den tynne ulldressen fra Lille Lam!
 
Vogn, elastisk og vevd sjal pluss vippestolen er det beste kjøpet her! Blir brukt hver dag :D
Bruker desverre ikke nestet så mye, han blir så sint når vi legger han ned i den nå :p Brukte den en del i starten da!
 
Det mest brukte må være babynestet. Bruker det både i vugga i stua og i bedsidecriben (som han faktisk bruker [emoji122]) på soverommet. Tar den også med når vi er på besøk andre steder. Enkelt å legge i sofaen feks, og veldig kjekt at han får ligge i noe som lukter og kjennes kjent :) Og alle omslagsbodyene vi har kjøpt/arvet. Enkelte dager er det mange klesskift pga bæsjing oppetter ryggen [emoji14] Pysjer med føtter er gull! Glad jeg brukte tid på å lage skikkelig system på stelleplassene også. Det meste har funka fra dag 1 :D

Unødvendige ting.. Hm.. Newborn-setet til Tripp-trapp-stolen kanskje. Han har vel sitti der i til sammen 15 min [emoji19] Hadde vært kjekt om han hadde likt å sitte der da..

Morsomt å se hvor ulikt det er hos forskjellige familier :)

For oss er Newborn-setet til trip trapp stolen vært gull verdt, og har gjort at vi har klart å beholde vanlige middagsrutiner med storesøster og spise middag sammen hele familien hver dag. Desidert et av de beste kjøpene.

Babynest vi arvet av min bror (han sa også at det var et av deres nyttigste kjøp!!) brukte vi bare de første ukene da han sov mellom oss i senga. Etter det har det bare føltes unødvendig og ikke blitt brukt.

Hadde flere pysjamaser og bukser med bein på, ( både storesøster og kusinen sparket av seg sokkene, så tenkte det var lunt og godt) men de ble for så fort for små i foten at jeg faktisk har klippet at foten på et par for å bruke de mer enn et par ganger ;-)

Var veldig optatt av å kjøpe bilstoladapter til vogna for jeg hadde hørt av andre at det var så bra, og trodde jeg skulle bruke det masse - men har ikke brukt det enda :p (Nå skal det sies at vi bruker bilden veldig lite da, siden vi bor midt i byen).

Lett å tenke at det som funker for en, funker for alle. Men her ser man tydelig at det er store forskjeller :)
 
Morsomt å se hvor ulikt det er hos forskjellige familier :)

For oss er Newborn-setet til trip trapp stolen vært gull verdt, og har gjort at vi har klart å beholde vanlige middagsrutiner med storesøster og spise middag sammen hele familien hver dag. Desidert et av de beste kjøpene.

Babynest vi arvet av min bror (han sa også at det var et av deres nyttigste kjøp!!) brukte vi bare de første ukene da han sov mellom oss i senga. Etter det har det bare føltes unødvendig og ikke blitt brukt.

Hadde flere pysjamaser og bukser med bein på, ( både storesøster og kusinen sparket av seg sokkene, så tenkte det var lunt og godt) men de ble for så fort for små i foten at jeg faktisk har klippet at foten på et par for å bruke de mer enn et par ganger ;-)

Var veldig optatt av å kjøpe bilstoladapter til vogna for jeg hadde hørt av andre at det var så bra, og trodde jeg skulle bruke det masse - men har ikke brukt det enda [emoji14] (Nå skal det sies at vi bruker bilden veldig lite da, siden vi bor midt i byen).

Lett å tenke at det som funker for en, funker for alle. Men her ser man tydelig at det er store forskjeller :)
Jepp, og det er veldig avhengig av hva slags baby man får hva av dette som funker. Feks Newbornsetet til Tripp-Trapp er jo genialt i teorien, men det funker dårlig når bebis ikke liker å sitte der [emoji14] Men vi har fortsatt et håp om at han skal begynne å like det [emoji85]
 
Jepp, og det er veldig avhengig av hva slags baby man får hva av dette som funker. Feks Newbornsetet til Tripp-Trapp er jo genialt i teorien, men det funker dårlig når bebis ikke liker å sitte der [emoji14] Men vi har fortsatt et håp om at han skal begynne å like det [emoji85]
Ja, kommer veldig ann på babyen. Storesøster her nektet feks å ligge i vogna (liggedelen). Alt over 10 min var helt krise!! Mens lillebror eeelsker det
 
Back
Topp