Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry men sånn blokker med seifilet er bare noe jeg gir til katta! Men billig er det ja. Vi driver med bål og sånn ja så kan prøve men med annen fiskFisketaco!
En pakke lapskausblanding, ei blokk seifilet fra coop (15kr ellerno), hjemmelaget tacokrydder (salt, pepper, løk, spisskummin, chili og basilikum), lefser eller lomper (vi bruker lomper da det er mer mat i de), også en dæsj kesam/rømme på toppen. Litt ost kan man og ha inni.
Koster lite, men er supergodt og veldig mettende. Restelomper er gode i matpakka, restegrønnsakene i suppe/lapskaus eller ca alt mulig annet, fisken i fiskegrateng eller bare sammen med grønnsakene. I matboksen?
Av erfaring er også dette noe barn elsker, OG det er perfekt mat på bål, om man driver med sånt![]()
Jeg gjør det samme og trengte derfor litt inspirasjon til hvordan jeg kan planlegge bruk av restematenVi handler for en uke av gangen. Og ukermenyene er satt opp sånn at man kan bruke opp resterBruker lite penger på mat når man gjør det sånn
Blir ikke så mye impulskjøp
![]()
Sorry men sånn blokker med seifilet er bare noe jeg gir til katta! Men billig er det ja. Vi driver med bål og sånn ja så kan prøve men med annen fisk![]()
Jeg gjør det samme og trengte derfor litt inspirasjon til hvordan jeg kan planlegge bruk av restematen
Sorry men sånn blokker med seifilet er bare noe jeg gir til katta! Men billig er det ja. Vi driver med bål og sånn ja så kan prøve men med annen fisk![]()