LuringNr3
Gift med forumet
Hva er ditt aller beste minne fra tiden her inne på februar 2010? 
Mitt er helt klart landstreffene, kanskje aller mest LT 2011, da jeg fikk vært med hele helgen : D Og alle de gode samtalene med noen av dere <3
Ellers så husker jeg godt bildetrådene vi hadde da bebisene var bebiser, hehe ; ) Husker jeg la ut et bilde av "hva gjør samboeren din akkurat nå?", da han sto og malte stueveggen, hihi ; )
Nå vil jeg lese om mange gode minner! : )
Mitt er helt klart landstreffene, kanskje aller mest LT 2011, da jeg fikk vært med hele helgen : D Og alle de gode samtalene med noen av dere <3
Ellers så husker jeg godt bildetrådene vi hadde da bebisene var bebiser, hehe ; ) Husker jeg la ut et bilde av "hva gjør samboeren din akkurat nå?", da han sto og malte stueveggen, hihi ; )
Nå vil jeg lese om mange gode minner! : )
Vi var alle i samme situasjon og delte oppturer og nedturer. Jeg satt ofte oppe om natten, så det er noe jeg husker best også. Og så selvfølgelig landstreffet i år og andre treff. Jeg er så blitt glad i mange av dere og føler jeg kjenner samtlige. Febbisene er one of a kind. O', jeg savner til og med Escuro sine x antall avstemninger.