Hva er ditt beste minne?

LuringNr3

Gift med forumet
Hva er ditt aller beste minne fra tiden her inne på februar 2010? 

Mitt er helt klart landstreffene, kanskje aller mest LT 2011, da jeg fikk vært med hele helgen : D Og alle de gode samtalene med noen av dere <3
Ellers så husker jeg godt bildetrådene vi hadde da bebisene var bebiser, hehe ; ) Husker jeg la ut et bilde av "hva gjør samboeren din akkurat nå?", da han sto og malte stueveggen, hihi ; )

Nå vil jeg lese om mange gode minner! : )

alle de morsomme skravletrådene og avstemningene vi prata om alt mellom himmel og jord!
 såvidt man klarte å henge med på alle trådene...

Skråvletrådene når vi var gravide, spesielt om natta :D hehe.. 
Nyfødt tråden <3 smeeelt, jeg husker så utrolig godt hvor spennende det var å vente på at vi en etter en skulle få se våre små <3 Også landstreffet i år <3 Det var utrolig gøy og jeg har knyttet bånd med mange av dere som jeg aldri kommer til å glemme :) 

Veldig glad i februar jentene :))) 

Skravletrådene da vi var gravide
Landstreff august 2010
Landstreff mai 2011
Hemmelig venn rundene

Er så glad jeg fikk termin i februar og ble kjent med dere!!!
Mange jeg har fått møte live og blitt venner med

Jeg husker godt den "ta-bilde-av-utfordringen"
Og alle nyfødt-trådene mens jeg ventet og ventet.

Det er egentlig veldig mange gode tanker i hodet når jeg tenker på denne gjengen, det er derfor det er så trist at jeg aldri har truffet dere! (Hadde jeg hatt en smule mer penger og hatt svææært hus så skulle jeg invitert dere alle på en skikkelig jentefest! emoticon )

mitt beste minne... det må være i slutten a januar/begynnelsen a februar!! vi satt jo her å prata hele tiden.. "nå trur jeg det skjer ting her" "wææææ, vannet har gått" hahahahha.. det var så spennende!!!! :D ellers så syns jeg det var veldig koselig å møte fler a dere i oslo :) mange bra minner :D

Alt det spennende og alle forventningene når vi gikk gravid og ventet på at det skulle begynne å skje noe. Magebilder, fødselstrådenr og babyboom. Det var en fantastisk tid. Det er det enda, selvfølgelig, men jeg minnes spesielt dette. emoticon Vi var alle i samme situasjon og delte oppturer og nedturer. Jeg satt ofte oppe om natten, så det er noe jeg husker best også. Og så selvfølgelig landstreffet i år og andre treff. Jeg er så blitt glad i mange av dere og føler jeg kjenner samtlige. Febbisene er one of a kind. O', jeg savner til og med Escuro sine x antall avstemninger. emoticon

CrazyBeautiful skrev:
Alt det spennende og alle forventningene når vi gikk gravid og ventet på at det skulle begynne å skje noe. Magebilder, fødselstrådenr og babyboom. Det var en fantastisk tid. Det er det enda, selvfølgelig, men jeg minnes spesielt dette. emoticon Vi var alle i samme situasjon og delte oppturer og nedturer. Jeg satt ofte oppe om natten, så det er noe jeg husker best også. Og så selvfølgelig landstreffet i år og andre treff. Jeg er så blitt glad i mange av dere og føler jeg kjenner samtlige. Febbisene er one of a kind. O', jeg savner til og med Escuro sine x antall avstemninger. emoticon

Guriland de hadde jeg nesten glemt! Hihi som jeg lo av de usaklige spørsmålene innimellom

Ååååå, jeg har kjent på mange slags følelser ved å være her inne, ja...jeg har vært hoppende glad på andres vegne, og sint som fy for andre ting....men best av alt husker jeg tiden da det nærma seg ultralyd, og tråden der man kunne gjette på forhånd hvilket kjønn man selv trodde man fikk og navn...noen ville holde det for seg selv, andre fant ingen navn, og noen hadde det klart før egget var festa...;-).....og tiden rundt fødsel.....jeg husker jeg følte sånn med Sorc...synes hun venta i evigheter av en eller annen grunn....
Takk for mange gode minner, jenter! :-)

hm..
det må nesten være rett før fødselen, da eg gikk å ventet og ventet og var aktiv medlem av overtidsklubben.
alle var liksom i samme båt og alt blie diskutert natt som dag
las alle fødselshistoriene eg kunne komme over, og så kjekt med alle fødsel-på-gang trådene og "no-tror-eg-eg.har-kynnere" trådene

og etter fødselen, alle bilde konkuransene, amme-hjelp trådene osv!

masse fine minner med dokke!!!

skriver for å se

Har mange gode minner, og slutter meg til dere som snakker om skravletrådene i februar 10 og fødselshistoriene.

Men jeg må innrømme at det største har vært å treffe dere (de jeg har truffet..)! Jeg hadde aldri trodd det gikk an å få ordentlige venner på nettet, men nå har jeg erfart at det går an! Glad i dere!

Back
Topp