Hva er ditt beste matpakke tips?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva er det i matpakkene du sender med barnet ditt i bhg og på skolen?

Bor matpakkene være fargerike, inneholde masse forskjellige og være en aldri så liten fest for barnet? Eller bør matpakkene være mer tradisjonelle?

Her pleier de å ha brødskiver med pålegg. Han ene skal ha det samme hele tiden, Kirsebær smøreost.
Men han andre er det aldri godt å si hva vil ha på :P Nå om dagen koker jeg egg til han.
Så har de frukt ordning på skolen, men pleier å sende med gulrot for det vil de ha.
Innimellom druer, eple eller frokostblanding i en lite beger

Det kommer helt an på barnet, tenker jeg. Femåringen min er litt småspist og kresen, så jeg er i en periode der jeg prøver ut litt forskjellig. Kan jo være greit å variere litt mellom tradisjonelle brødskiver og andre ting slik at man ikke går lei, men ser ikke noe behov for det villeste innholdet om barnet spiser godt av tradisjonelt matpakkeinnhold :-)

Her går det helst i polarbrød med leverpostei, eple og en liten yoghurt, men i dag prøvde jeg pastasalat med godt brød til.

I morgen blir det nok polarbrød som vanlig, men tenkte legge ved noen spyd med ost og pølse. Jenta elsker kjøttpølse ;)

Back
Topp