Hva er ditt beste ferieminne???

Meister

Glad i forumet
Ja, kom igjen jenter om mimre tilbake...

Mitt er da jeg var i Tyrkia og traff min kjære for første gang... skikkelig romanse i lufta

Det var nok min første sommerferie med min kjære :D AAAAH herlig romantisk og masse sommerfugler i magen <3

Må være i år det, første ferien til Ada, vi var i Sverige og kosa oss i en leilighet i Åre[:D]
Var sammen med min søster og svoger og tanteunge på 2 år... fikk låne en kleilighet som tilhører søskenbarnet til min svoger, de har en leilighet oppe i Årebjørnen[:D]

Når vi var i mallorca nå i mai[:)] Hadde det helt supert og møtte 999 og familien hennes som vi har blitt gode venner med[:D]

Det må være når eg og min kjære var i tyrkia for et par år siden....

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Når vi var i mallorca nå i mai[:)] Hadde det helt supert og møtte 999 og familien hennes som vi har blitt gode venner med[:D]

Må si meg enig her, har hatt mange flotte ferier, men denne ferien var vi så heldige å møte dere og få gode venner for livet[:)] I tillegg fikk vi møte Citadel og familien og hadde en morsom kveld med de før de reiste hjem. [:D] (Eneste minuset på denne ferien var vel overskuddet av dårlig vær.. [:-]

hmm. Nå i sommer når vi var i dyreparken med Adrian Familieidyll

Back
Topp