Jeg har begge gangene slitt med for lite melk . Så tar i mot alle råd jeg kan få
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg ammet hver time i 3 mnd så står ikke på flittighetenÅ amme hele tiden i starten ;-) Hehe. Særlig om kvelden, og natta om babyen våkner og vil ha mat. Det er vanlig at babyene vil die mye oftere om kvelden, de spiser seg opp til natta på en måte. Mange tolker dette som at de ikke har nok melk og begynner med flaske på kvelden, det kan ødelegge en del for melkeproduksjonen.
Og så må mor spise, drikke og sove (!!) nok :-D Havre (grøt, suppe etc) og alkoholfritt øl er visst også knall for produksjonen.
Men jeg ammet hver time i 3 mnd så står ikke på flittigheten
Nei det er ikke verdens under gang i det hele tatt p jeg er forberedt på at det får den veien med delamming og flaskeSer ut som om du gjorde det du skulle da. Hva med å tenke at det får helt fint å delamme også? Da kan det være at du slipper det mentale stresset som kan blokkere produksjonen. Kanskje du får fullammet da? Og det er jo absolutt ikke verdens undergang å delamme eller flaskemate heller.
Hei!
Hvordan gjorde du det de forrige gangene? Og når og hvordan fant du ut at du hadde for lite melk? Bare spør, ingen kritikk overhodet, men det er lettere å gi tips hvis man kan identifisere "problemområdet"
Nei det er ikke verdens under gang i det hele tatt p jeg er forberedt på at det får den veien med delamming og flaske
Men hadde vert kjekt å prøvd noen triks for å se for jeg håper jo jeg klarer selv om alt taler i mot
TakkSer den! Masse lykke til!
Nei men er det noen effekt i det?Har du prøvd Ammete?
Jeg følte min melkeproduksjob gikk opp av det inkludert det å spise ordentlig, slappe av og amme ofteNei men er det noen effekt i det?
Smaker den vondt?Jeg følte min melkeproduksjob gikk opp av det inkludert det å spise ordentlig, slappe av og amme ofte
Vanligvis liker jeg bare earl grey med sukker men ammeteen fra apoteket som er fra NAF var faktisk ikke ikke klarte fint å drikke uten sukkerSmaker den vondt?
Drikke aldri te hehe men er nok verdt ett forsøk