fruluna Forumet er livet 27 Mar 2007 #1 Lag ny tråd Svar på melding Lag ny avstemning Avgi stemme Slett mitt eget innlegg Slett min egen tråd Ranger innlegg De som står nederst til høyre på siden?? Kan jo ikke trykke på de? [8|]
Lag ny tråd Svar på melding Lag ny avstemning Avgi stemme Slett mitt eget innlegg Slett min egen tråd Ranger innlegg De som står nederst til høyre på siden?? Kan jo ikke trykke på de? [8|]
fruluna Forumet er livet 27 Mar 2007 #6 ORIGINAL: Prikken Forteller hvilke rettigheter dere har! Åhh..Noen som har forskjell fra min da?? [8|][:D][:D]
ORIGINAL: Prikken Forteller hvilke rettigheter dere har! Åhh..Noen som har forskjell fra min da?? [8|][:D][:D]
Gunni Forumet er livet 27 Mar 2007 #8 De står at man kan slette innleggene sine også, men det har jeg aldri klart...
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 28 Mar 2007 #9 ORIGINAL: Gunni De står at man kan slette innleggene sine også, men det har jeg aldri klart... Det er et rødt kryss på slette egne innlegg, så man skal ikke kunne gjøre det.
ORIGINAL: Gunni De står at man kan slette innleggene sine også, men det har jeg aldri klart... Det er et rødt kryss på slette egne innlegg, så man skal ikke kunne gjøre det.