Hva er disse blemmene?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
ImageUploadedByBV Forum1380111848.101656.jpg de er røde med gule utbulende væske i midten. Hun har 3 på stumpen, en i panna, en i hodebunnen og en stor på nesa. Er dette en av barnesykdommene? Hun er litt urolig, men ingen feber eller noe

Er det veskefylte blemmer eller ser de mere ut som kviser? Er det veske i de kan det være vannkopper, men hvis hun ikke har vært sammen med noen som har hatt det er det jo lite sansynlig når hun er så liten.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Er det veskefylte blemmer eller ser de mere ut som kviser? Er det veske i de kan det være vannkopper, men hvis hun ikke har vært sammen med noen som har hatt det er det jo lite sansynlig når hun er så liten.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013
Det ser ut som væske, ikke som kviser. Har ikke vært sammen med noen som har hatt det så jeg vet om. Kom til å tenke på vi var i barneselskap med storesøster, men så ingen der heller som hadde det.

Sånne har lille snuppa også, men kun på rumpa.. fikk beskjed av helsestasjon å smøre på bacimycin,og hvis det ikke blei bedre etter noen dager måtte jeg ta hu til fastlegen og ta bakterieprøver av de

Fikk ei perfekt prinsesse 11.august 2013 <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Første jenta hadde hormonutslett å de så ikke slik ut. Men kanskje jeg også burde fått tatt en bakterie prøve for det er rød ring rundt de fleste nå, nesten som det ser betent ut.

Back
Topp