Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
''gravidmage'' = oppblåst knallhard mage. kvalm, oppkast, metallsmak i munnen, hodepine, trøøøøøt, øm i magen, mensensmerter i rygg og mage, stikking i mage. tror jeg har alt det vonde, hehe. Må gå med løs tunika for å skjule den oppblåste magen, har flat mage til vanlig.
Jeg merker foreløpig ingenting jeg.. Men er vel bare fire uker i dag så det er jo ikke så rart. Hadde ikke testene blitt sterkere og sterkere hadde jeg ikke trodd det var sant.. Jeg som pleier å bli kvalm omtrent fra dag en:-) Men det er deilig å slippe det da. Hvis Kvalmen mot formodning skulle utebli, så har jeg en anelse om hvorfor, men vi får nå se om en uke eller to... Krysser fingrene for at jeg ikke blir kvalm denne gangen!
Merker ikke so mye enda. Men det tydeligste er nok litt ømme pupper. Og så har jeg vel vært en del på toalettet de siste dagene. Blir spennende å se hva som kommer/ikke kommer. :)
Jeg er i dag 5+4 dersom mine beregninger er riktige. Ikke vært hos lege enda..
Jeg har:
Vonde og tunge pupper.. Hatt det siden 1 uke etter EL.
Blir fortere sliten. ( ble litt bekymret når jeg pustet og peset opp bakken her, før jeg fant ut at det var vanlig...hehe)
Mensen smerter.
Skitfting mellom løs mage, og hard mage og har mye luft i magen. Og oppblåst som jeg ser noen andre har skrevet =)
Heldigvis ikke noe kvalm enda, hadde jo vært deilig om jeg kunne slippet unna. men tiden vil vise =)
GRATULERER alle dere andre!
Tror jaggu jeg merker noe til hormoner og no jeg! Overrasker meg selv litt i dag. hehe.. Har sitti hjemme i hele dag, alene... Tror jeg har gråti 3 ganger, av ting jeg aldri ville grått av før.. Eller, kanskje det at jeg savner mannen min litt da... Men av å se film, eller lese en fin historie. Hmm... Tror jeg er litt "hormonella" i dag ja! :) Men så lenge det er det værste, er no det helt greit for meg :)
Merker ikke så mye enda, litt trøtt og andpusten bare...
Forrige gang var jeg mye kvalm, kasta opp hver dag i flere måneder. Men jeg krysser alt jeg har for at jeg kanskje slipper det denne gangen.
Jeg har fått tilbake puppene!!!!! Og mannen er på hogget! Hehe! Etter jeg fikk førstejenta forrandra puppene mine seg veldig.. Kjennte dem ikke igjen. Spesielt når jeg sluttet å amme. Når jeg ble gravid var jeg ikke redd for puppene for de var jo så små at de kunne ikke bli hengete, men joda! Små pupper kan også henge! Nå er jeg gravid i 6 uke og jeg har NYDELIGE pupper!! Snakk om selvtillit! De er litt ømme og tunge, men jeg må si det er en forrandring å se seg i speilet! Visste ikke puppene kom så fort! Jeg har ikke mega store pupper altså! Men jeg har hatt små flate pupper og nå er de normale :D :D
Ellers har jeg ikke noe serlige symptomer.. Jeg får plutselig hjertebank, det hadde jeg sist gang også. Forrige svangerskap kasta jeg mye opp, men nå er jeg meste ikke noe kvalm engang! Håper dette forsetter :D
Ingen! Absolutt ingenting! Nesten så jeg ikke tror jeg er gravid engang! ;) Bortsett fra veldig sterke tester, og uteblitt mens - som skulle kommet i dag. Er akkurat 4 uker på vei i dag ;)
Ingen! Absolutt ingenting! Nesten så jeg ikke tror jeg er gravid engang! ;) Bortsett fra veldig sterke tester, og uteblitt mens - som skulle kommet i dag. Er akkurat 4 uker på vei i dag ;)
har ingen :O
var lit øm her for noen uker siden men ikke noe mer....
Helt merklig..... Testet så pos som jeg kan få det, så nyter bare ukene.... :D
Men litt trist å ikke merke noe også,,,,