Hva er dine planer for påsken?

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Her er det ingenting. Blir hjemme, tok over et hus i februar og enda ikke fått alt på plass :p så her er det nok å ta tak i.
Har 3 jenter hjemme da, så blir å ta en tur ut å grille litt pølser etc :) Kanskje ta en tur på et senteret her i nærheten hvor det skjer ting, oppgaver og mysterier i påsken :)
Ja, og så klart... påskeegg jakt :)
 
Ikke allverdens planer her heller. Samboeren jobber i «rompåsken», så da er jeg alene med ungene. Håper foreldrene mine kan komme og hjelpe meg litt en av dagene. Det er fortsatt godt over en meter snø her, så det er ikke noe å si på påskestemningen iallfall! Savner ikke å være på fjellet i år. [emoji23] Håper på fint vær og god temperatur så vi kan være mye ute.
 
Ikke allverdens planer her heller. Samboeren jobber i «rompåsken», så da er jeg alene med ungene. Håper foreldrene mine kan komme og hjelpe meg litt en av dagene. Det er fortsatt godt over en meter snø her, så det er ikke noe å si på påskestemningen iallfall! Savner ikke å være på fjellet i år. [emoji23] Håper på fint vær og god temperatur så vi kan være mye ute.
1 meter snø.... her har så og si det meste smeltet bort... men kjører jeg 40 minutter til mamma så er det 40-50cm som ligger. Men nå bor jeg så og si ved vannet og i østfold, så her er det alltid dårlig med snø.
 
Skal kanskje reise på hytten til svigers I Sogn. Ellers blir vi bare hjemme og få besøk av venner, bake og spille brettspill [emoji4]
 
Back
Topp