Hva er dine planer for helgen? :-)

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Her trosser jeg bekkenløsning (jada, jada, jada, vet jeg ikke burde, men er sååå lei sofaen her hjemme!!!) og stikker til fjells :-) Vi skal kooose oss med hverandre, magetrollet, hundene våre og ca hundre meter snø :-) Blir nok mest innekos mtp formen, med fyr på peisen, kakao med marshmallows og god mat! Ahh jeg gleder meg til å komme bittelitt bort :-)

Så, hva skal dere i helgen??

Sniker fr mars:-)
Er sel høygravid nå, så er fint lite jeg får gjort med formen jeg er i. Hehe
så sender avgårde mann, jentungen på 2 og farmor til bading og kos mens jeg tar meg en bytur med ei veninne. For så å prøve å ta det med ro resten av helgen. :-) vaske klær og få istell det siste

Ja da har du ikke lenge igjen nå nei :-) Deilig med en rolig helg alene også kan jeg tenke meg! :-) Nyt den!

Hørtes veldig koselig ut med fjelltur. Jeg makter ikke ligge borte noen plasser nå når jeg har så kraftig bekkenløsning... Leverte gutten i barnehagen i dag og dro rett på butikken. Skal lage god mat i dag, og dessert til oss alle 3. Så skal vi ha en rolig hjemmekveld når Lillegutt har lagt seg. Mannen skal bort i Morgen så da bruker jeg valentinsdagen som unnskyldning til å finne på noe ekstra kos i dag. Så nå er det bare å brette opp armene å sloss med rotet her, så vi kan slappe av resten av helga :)

Har vært i Kiel for å teste barnevogn, og trenger nok helga til å komme meg litt, samt få litt orden på en del ting som har stått på vent sia forrige ukes omorganiseringsraptus.

Og så lurer jeg på å dra frem scrappe-sakene og komme i mål med 2014 før babybildene begynner å tårne seg opp :)

Åh, høres koselig ut med fjelltur :)

Jeg skal ta fatt på det ene badet i helga. Vi har ikke råd til å pusse det opp, men jeg nekter å bruke det stygge kongeblå/gull-badet fra 60tallet mer. Så jeg skal gjøre litt førstehjelp. Vaske, klore, rense, hefte og male fliser. Også inn med nye møbler. Det er mitt prosjekt i helga.

Jeg skal ta fatt på det ene badet i helga. Vi har ikke råd til å pusse det opp, men jeg nekter å bruke det stygge kongeblå/gull-badet fra 60tallet mer. Så jeg skal gjøre litt førstehjelp. Vaske, klore, rense, hefte og male fliser. Også inn med nye møbler. Det er mitt prosjekt i helga.
Wow! Imponerende! Da har du litt av en jobb foran deg i helgen :-) Ønsker deg masse lykke til med oppussing!

Jeg skal ha jobbehelg jeg :p Seinvakt på lørdag og tidlig på søndag. I dag blir det familiekos, og i morgen før jobb skal vi i 3 årsdag til jenten jeg er fadder for og bestevenninnen til min datter :-)

Skal lage valentines cookies til min kjære og senere ut på middag :) i morgen blir det å besøke ei vennine og få litt mat der :) søndag må jeg se om jeg har krefter til lunsj og tur...blir nok hjemme på sofaen for å sove ut tror jeg :P

Eldste jenta har fotballturnering så blir vell full rulle i helga. Selvfølgelig har ho fått kamper kl 08.00 på mårran så da må man møte 07.30 XD kjenner jeg skikkelig gleder meg til å stå opp i halv 7 tiden på en søndag,men hva gjør man ikke før de søte små ;)

Ganske lite egentlig. Mannen jobber hele helgen, så det blir nok mye innekos med vesla.Hun gleder seg iallefall til å sove lenge, så det blir late morninger her:-)

Jobbhelg her. :-) Men så har jeg fri en uke. Det skal bli deilig <3 :D

Spennende :) håper bare ikke det er du som skal drive med kjemikaliene i heftgrunn og maling ;) De milde produktene vil ikke holde seg på et bad. Må være soppdreper i det som er heftige saker :(

Back
Topp