Hva er dine planer for helgen?

Ingen spesielle planer, men skal pusle litt rundt hjemme. Kanskje en tur på barselbesøk til bestevenninna mi og den nyfødte (men storesøster hadde omgangssyke i natt, så ser an formen vår før vi hilser på baby).

Storesøster fyller 3 år på tirsdag, så blir litt planlegging og rydding/vasking før feiring. Skal prøve meg på Barbiekake og jeg har aldri bakt noe i nærheten av dette før - så må planlegges litt :P

Mannen forbereder steinbitmiddag på kjøkkenet, så i kveld blir det god mat og en film.

I morgen skal vi i bryllup til et vennepar. De er fra Island og har lovet oss en storslagen fest på god, gammel islandsk manér, så det gleder jeg meg veldig til!

Vi overnatter hos opphavet mitt, så søndag skal vi i marka hvis det blir vær til det og så middag hos dem. Fin helg.

I kveld er det hjemmekveld med kinamat;)
I morgen blir det ut og kikke litt på baderomsinnredninger og fliser, og ellers slappe av hjemme rekner jeg med.
På søndag skal mannen og pappa hente hjem en gammel traktor pappa har kjøpt, så da får jeg og guttngen finne på noe koslig, før det blir sen middag hos mine foreldre:)

I dag var siste dag på jobb/bhg så i dag ahr vi hatt film kveld med taco (hu eldste fikk velge) :) 

Så i morgen blir det nok stranda og tur. Og søndag blir det grilling med svigers :D 

Idag har vi grilla og bada.

Lørdag:
Skal vi en lokal dyrepark og dra på mcdonalds etterpå

Søndag:
Skal vi sikkert gå tur i marka

Kommer litt an på været siden det er meldt lyn og torden her i helgen:)

Ikke så mye..er barnevakt for min søster sine unger, så jeg har huset fullt av unger. Været er ikke så bra, å den minste er bare halvt år..så blir vel å være hjemme..:) Men jeg bor slik til at eldste pia min kan være mye ute å leke, sammen med hele nabolaget, så det er ikke farlig å ha en hjemme helg her :)

Vi har jo i tilegg hester da, så muligheten for litt vognkjøring og ridning er jo der..tar dagene som dem kommer vi :)

I morgen skal det kjøpes inn litt av tingene vi trenger til vi skal reise. Reiser til kypros om litt over en uke. Ellers er det ingen store planer i morgen. Hver søndags ettermiddag spiser vi middag hos min mor, så det er planene på søndag.

I dag tok vi oss rotur til en av øyene uti her. Fant ei lita vik der vi gikk i land og bada og grilla pølser til lunsj.
I morgen blir det nok pakking og søndag tar vi en tur til Bergen.

Krristy skrev:

Lørdag:

Søndag:

Me va der på fredag, voldsomt kjekt! Tror eg koste meg mær enn ungane;)

FrkPedersen skrev:

Krristy skrev:

Lørdag:

Søndag:

Me va der på fredag, voldsomt kjekt! Tror eg koste meg mær enn ungane;)

Ja det var virkelig en slager blant både voksne og ungene for oss også :)
Vi satt med 2 stk som jobbet der så vi fikk både papegøye og pytonslange på besøk ved bordet vårt :) det var stas selv om mammen var ganske skeptisk til at storesøster hadde et stort ønske om at mammen skulle holde slangen flere ganger (noe eg måtte gjør 2 ganger )

Har ekstrem slange fobi så kan si eg måtte tråkke over grensa mi :p
Og selv om ungene syns det var ekstra stas at slangen kunne bevege seg fritt rundt på bordet overalt rundt oss så syns ikke jeg at det var spesielt morsomt med hylene mine :p haha
Men eg overlevde og drar gjerne der igjen, tenkte me skulle kjøpe sesongkort til neste år :)

Planen var egentlig å dra på Rosedager i Freiaparken, men med tanke på det voldsomme nedbøret og flomvarselet her på Østlandet, så ble vi hjemme gitt.

Så vi koser oss i grunn egentlig bare hjemme i helga.  

Søndag kommer min mor på besøk, og blir til tirsdag :) Og på mandag kommer svigermor. :)

smash skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:
Skal i bryllupet til pluggen og min kjære bror

Gifter ho seg med broren din?:)

MHM :) Og du kan tro de var flotte! Nydelig dag, nydelig brudepar og en fantastisk fin feiring :)

Back
Topp