Hva er dine planer for helgen?

*Labambie

Forumet er livet
Det lurer jeg på. Vi skal bare kose oss, har lovet lillemor filmkveld i morgen kveld, det blir stas. Vet ikke helt hva vi skal gjøre på dagtid i morgen da, meldt så dårlig vær..

Litt handling og middagsplanlegging for neste uke, ellers skal vi holde på litt her hjemme. Sommer rengjøring før feriegjestene inntar huset 

Vaske klær og pakke til Danmarks-tur på mandag. 

Tørketrommelen er gåen, så alt må henges manuelt, vi venter på ny reim, men den kommer nok ikke før etter helgen. 

Har akkurat sett katten med støvlene og spist reker med ungene. Gud den filmen var dårlig....
I morgen skal vi i familiebursdag
På Søndag har vi lovet ungene Istid 4 og Mc Donnalds

Får besøk av pappa i morgen, ellers skjer det lite. Skal regne de neste 2 dagene så..

i morgen kjører vi til kristiansand og skal være i sabeltanns verden og abrahavn overnatting til søndag. så blir det dyreparken (og badeland om det blir fint vær) en uke:)

i morgen kjører vi til kristiansand og skal være i sabeltanns verden og abrahavn overnatting til søndag. så blir det dyreparken (og badeland om det blir fint vær) en uke:)

mest sannsynelig en tur eller 2 opp på setra for å bade og grille. så sambo kan kjøre rc båt i samme slengen.

var der i går og i dag å.

Her blir det vell stortsett avslapping på høyt nivå :p Skal prøve å få gjort litt husarbeid, vaske klær og se om det er noen småting jeg kan gjøre klart til babyen kommer ikke minst skal jeg kose meg med brus og godis med god samvittighet (er jo trossalt helg!) 

føde?

Eventuelt skal jeg begynne på en marengsbunn nå, og lage pavlova i morgen. Skal også lage muffins. Mamma har bursdag, og T og jeg slår på stortromma og arrangerer bursdagsselskap.. Med potetløp om været ikke blir for ille....

Så skal det ryddes fra kjeller til loft - for på onsdag kommer en etterlengtet vaskedame for å ta en real nedvask av kåken...

Leke med min lille mann og lade opp til fødsel :)) eller så må jeg innrømme at å føde hadde også vært greit ;)

Vi skal gå opp igjennom torhatthullet med et vennepar imorgen, før det blir pizza på et spisested her i byen. Etter det er det klart for seinvakt på jobb for meg, og lørdagskos for snuppa og mannen :-)

I morgen skal jeg kjøre veslemor til pappa (ca to timer hver vei), så skal vi i feiring av svigermors 50 årsdag. Sambo og hans brødre har øvd inn masse coversanger, så det blir skikkelig fest utover natta med konsert og dans og alkohol, jeg gleder meg masse!

Jeg har arbeidshelg. hadde dagvakt idag, aftenvakt lørdag og dagvakt søndag :)

I morra er det Viking marked i Horten, besøker samtidig oldemor som bor der.

Kvelden brukes til å bake masse rart for søndag er det Liam sin bursdag   vi blir ca 15 pers om alle kommer for å grille og kose seg..

*UtspyttaLaban* skrev:
Skal i bryllupet til pluggen og min kjære bror

Gifter ho seg med broren din?:)

Vurderer kinotur, evt. lekeland.
Akkurat kommet hjem fra familiebesøk i Sverige, så blir nok en rolig helg, men samtidig kan Jr. trenge å rase litt fra seg etter mange stillesittende dager og lang dag på toget i dag.

Familiemiddag på søndag i allefall. I morgen har vi flere alternativer oppe for vurdering: Lekeland Gamlebyen i Fredrikstad Amadeus parken Zoologisk museum Vi får se hva det blir....

Back
Topp