Hva er dine dumme/verste kjøp??

*Frøken F*

Elsker forumet
Bare nysgjerrig egentlig!
Husker selv da jeg var nybegynner og gjorde en del dumme kjøp....

som for eksempel....dårlig billig lim som ikke festa seg og lukta ekplosjon[:'(]
-alt for tynne ark som jeg brukte til å lage kort
-diverse bokstaver som aldri ble brukt for de passa rett og slett ikke noen steder
-stygge bånd...bokstavelig talt[:'(]
-pappblomster...
-klistremerker

bare de jeg kommer i farta...

* Ark av dårlig kvalitet (tynne/for glatte/ol)
* Dies til QK Rev. som eg aldri brukte

Ellers har eg stort sett (i ein viss grad) brukt alt eg kjøpte, var meir kritisk i shoppingen då enn eg er no [;)]

har en altfor stygg uvanne med å hamstre inn masse masse æ ikke får brukt for noen gang... [:D]

men mitt verste kjøp må være QK tanga å diesene... kommer aldri til å bruke dette... [8|]

-tynne ark fra nille som ikke passer til noe.
-bokstavstempler på treklosser.
-billig arkkutter uten målegreier. (flott formulert hva?[8D])
-blokker med små ark (6x6") som jeg skulle bruke til kort. helteit da jeg aldri lager enkle kort, og de ikke er noe fine heller...
-Mange stempler jeg aldri bruker. (men de er jo så søte, så de kjøpene gjør jeg fremdeles[8D][:D])
-egentlig tanga og mange dies, men det vil jeg egentlig ikke innrømme for meg selv. [;)]

Fiskars shapekutter med sjabloner og shapeboss. Makan til bortkasta penger[>:] Men sånn er det å være "ung og dum" (les: ny og blond innen scrappingen)

Har noen vanlige klistremerker som ikke blir brukt og enkelte syltynne ark!!
Og så vurderer ei silhouetten som ett dårlig kjøp, har kun prøvd den ett par ganger og ikke har ei tålmodighet til å sette meg inn i hvordan den fungerer heller!![8D]

Nei, sku nok heller ha kjøpt meg rev maskin eller tang!![8D]

Tja.. Vil vel kanskje si at silhouetten var et dårlig kjøp. (selv om jeg fikk den da) Den står stort sett bare og støver ned...

Ellers har jeg kjøpt en del klistremerker og sånt som jeg aldri bruker. og noen stempler..

Mønstersakser ja.. de ligger jo bare å tar opp plass.. tror jeg har 5 stk. Aldri blitt brukt.

jeg kjøpte en slik fiskars prege dingseboms for lenge siden som aldri er benyttet, har ikke peiling på hvor jeg har gjort av den en gang.......
slike mønstersakse
et skjærebrett som ikke tar 12*12
klistremerker
en hel haug med bånd som bare ligger pent og pyntelig i oppbevaringsbokser fra ikea

ja, det er MASSE mer, men kommer ikke på alt i farta

Skjærebrett skulle jeg hatt.. noen som har noen gode tips til ett som ikke koster skjorta? *satser på å få endel penger i bursdagsgave* ;)

mønstersaksene ( har en hel haug [:-])
alt for mange stygge ark( men ga dem bort[:)])
raindropsa
blingen min
klistermerkene
die cutsene
stempel tusjene

++++++[:D]

Et sånn stort pregebrett fra fiskars.... kun brukt en gang og står nå og støver ned..

heheh litt forskjellig her ja! men en del som har kjøpr tynne ark som ikke bruker/brukte!
hva kan de egentlig brukes til? jeg får ikke til jeg altså!

Har egentlig ikke hatt sånne voldsomme bom-kjøp, men har en god del klistremerker liggende.. [:-]

Det er blitt non dårlige kjøp:

- 3d klistermerker og vanlig klistermerker.
- en ferdig laga lo bare til å lime på 3 bilder (nille)
- møstersakse (aldri brukt)

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Et sånn stort pregebrett fra fiskars.... kun brukt en gang og står nå og støver ned..

samme her[8|][:'(]

Jeg fikk anbefalt å kjøpe Fiskars skjærebrett da jeg begynte å scrappe, men ville helst kjøpe det i butikk og ikke nettbutikk. Så jeg kjøpe Panduro sitt, og det har ikke målestav til siden og kutter litt buet *Argggg*
Og verst av alt; det kostet like mye som Fiskars sitt [8D]

Men dere med for tynne ark; kanskje dere kan bruke de til konvoluttkort?
Jeg liker iallfall godt å bruke tynnere ark til det!

- Tang og dies
- Kartong i de merkeligste farger
- Stempler (jeg bruker de aldri! Hvorfor fortsetter jeg å kjøpe de?!)
- Sjablonger
- Masse masse masse billig pynt, som jeg har kjøpt bare fordi det var så billig[&:]
- Embossingstæsj

Tja... Jeg har kassevis, som jeg ikke bruker[:-]

Back
Topp