Hva er dine beste slanke tips?? ;)

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Starter til mandag.. da er det virkelig på tide å gå ned de 30 kg som jeg har gått opp de siste 5-6 åra..
Tips mottas med takk!! [:D]

ORIGINAL: Lindas79

Spis mindre, tren mer.

Så enkelt og så vanskelig [:)]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Kjevelås..[X(]

signerer denne, skal hive meg rundt på mandag jeg også, har 25 kg som skal vekk...

Operere mandlende, kjevelås... Hehe, gode forslag! [:D] Men uansett

Tren mer - spis mindre og sunnere.... Kalorier inn og kalorier ut! Det er alt som har og si.... 

ORIGINAL: monjen

samlivsbrudd er meget effektivt!

Hehe.. ja, ble dumpa av en kjæreste som jeg var stormforelska i når jeg var 17... rasa ned i vekt.. så kan jo bare tenke meg hvordan det hadde vært hvis det hadde blitt slutt med sambo.. men.. tror jeg skipper den ;)

det kan også gå andre veien.. at man deppespiser...

Ja, det er jo egentlig så "enkelt".. spise mindre, oftere og trene..
Lurer på om jeg skal prøve å bytte ut brød med knekkebrød..

uff ja... ellers har jeg hørt at kysse syken skal være effektivt[8D]

Trening, det øker forbrenningen 

Reductil [:)][:o]

Funker ikke på meg desverre....blæ

Spis ris..men KUN ris.. (ha på krydder om du vil..) Men ikke annen mat.. bare ris, når og hvor mye du vil... Unn deg taco til helgen.. uten krydder på kjøttet, og uten det mest usunne... Deretter kun ris igjen ;)

Først synes jeg du burde regne ut hvor mange kalorier du trenger i løpet av en dag. Man trenger 30-35 kalorier pr kg kroppsmasse, alt etter hvor aktiv en er i hverdagen. Ettersom du skal ned i vekt burde du legge deg ca 500 kalorier under den summen du regner ut [:)]
Så burde du jo spise sunt og variert, lite og ofte, og være i mer aktivitet enn før [:)]

Lykke til [;)]

Avføringsmidler, lavkarbo, trening, røyke i steden for spise, kun drikke vann/pepsi max/svart kaffi/te, litt mer avføringsmidler, kaste opp det lille du orker å spise etter tarmtømming. Periodevis faste, og kun få i seg væske. Gjentas hver dag i nesten 2 år. Kombineres med vanndrivende remedier som tabletter eller kjerringrokkte.

i tillegg topper du på med drama på hjemmefronten, en stk bestemor som mener du er for tykk og mobber deg, og en stk utro kjæreste, som det viser seg at du er gravid med, men du mister i uke 11.

Kanskje ikke det beste for kroppen, men guri så effektivt....

Mange måter å gå ned i vekt på men få metoder man faktisk kan leve på resten av livet..[;)] eneste ordentlige måten er å legge om kostholdet enten med rett antall kalorier eller lavkarbo og trene og gjøre det resten av livet[:)]

Spis mindre, bruk mer grønt og kutt ut karbohydrater [;)] drikk masse vann, gjerne 3 liter pr. dag ...

Jeg har gått ned ca 12 kg siden januar, og er nå ca 5 kg unna målet mitt om 55 kg.

Jeg har byttet ut brød med knekkebrød.
EN osteskive på hvert knekkebrød. Det er viktig - mye kalorier i f.eks. ost.

Spiser sunne middager i ukedagene, som eks. suppe, fiskeboller (kan spise maaange av de), kylling m/grønnsaker osv.

Spiser pizza, taco (kun EN lefse, men masse karbonadedeig, tilbehør og rømme) osv i helgene.

Spiser veldig lite godteri....skeier kanskje ut med det sånn ca en gang i måneden.

Har ikke trent noe spesielt dette halvåret, men håper å komme i gang nå etterhvert.
De "siste" kiloene sitter hardest!

Jeg har troen på et kosthold som man kan leve med resten av livet.

Det er utrolig godt å være litt tynnere i "kjakene" og at klærne sitter finere [:D]

LYKKE TIL [:)][:)][:)]

Back
Topp