Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vet ikke om det er en craving, men spiste italiensk salat rett fra boksen idagNoen som har fått dilla på noe allerede?
Skjemmes av å skrive dette men; Spiste nutella med skje rett fra boksen i går. Sykt digg Men får virkelig håpe det ikke blir en vane..
Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Men har det ikke nå kommet restriksjoner for gravide på lakris?Pulverpadder
Det gjør jeg uten å være gravid, så det er ikke noe å skamme seg overNoen som har fått dilla på noe allerede?
Skjemmes av å skrive dette men; Spiste nutella med skje rett fra boksen i går. Sykt digg Men får virkelig håpe det ikke blir en vane..
Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Men har det ikke nå kommet restriksjoner for gravide på lakris?
Aha, okey. Da legger jeg meg flat. Da er det bare å kose seg med padderI andre land står lakris som ikke anbefalt for gravide men tror ikke Norge har dette på listen sin. Jeg har valgt å spise så lite lakris som mulig, men fyser jo veldig på nettopp lakris
Arrester meg gjerne hvis jeg tar feil. Men har det ikke nå kommet restriksjoner for gravide på lakris?
Jeg har sååå lyst på lakris, og samboer sitter å gafler i seg foran meg Har ikke spist siden jeg ser det ikke er anbefalt, men fyy, får jo enda mer lyst på det da..skal ikke arrestere deg, men du har litt rett. En skal ikke spise for mye lakris nei. Så det er jo suuupert for meg som BARE vil ha pulverpadder og ingenting annet om dagen
Jeg har sååå lyst på lakris, og samboer sitter å gafler i seg foran meg Har ikke spist siden jeg ser det ikke er anbefalt, men fyy, får jo enda mer lyst på det da..
Skader nok ikke med litt, bare redd jeg ikke klarer å stoppe
Haha, så morsomt. Kan vi spise fårepølse?Jeg har så EKSTREMT lyst på fårepølse at jeg blir gal
Første svangerskap levde jeg på tomater
Andre svangerskap var det agurk (2-3 hele agurker til dagen!!) og MR.freez is(og KUN de røde) !!!
Haha, så morsomt. Kan vi spise fårepølse?
Har hatt sykt lyst på røykelaks, men så fant jeg ut at det skal ikke gravide spise! ellers hatt lyst på laks og avocado. Kjøtt frister liiiite.