Hva er din yrkestittel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Pr nå, barnehageassistent. Har ingen utdannelse enda :P

Senior support -og leveanseansvarlig (innen bredbånd).

Er utdannet innen grafisk design. Så nei, ingen relevans til det jeg jobber med.

Barnevernkurator, er utdannet sosionom.

Konsulent er yrkestittel.

Er utdannet hjelpepleier.
Ikke relevant for nåværende jobb.

Lærer/adjunkt med opprykk. Har bachelorgrad, ppu og tre årsstudium. Ønsker en mastergrad, men det får bli når ungene er "store" :)

Adjunkt. stemmer bra det :) verdens beste jobb, sånn helt objektivt ;)

Last edited:
Min yrkestittel er pleiemedarbeider assistent. Har fått vg1 helse og sosial og vg2 helsefagarbeider, men fikk ikke lærlingtid grunnet fornye praksis. (Lang historie) så nå jobber jeg for å få timane i boks før jeg skal søke om fagprøven =D

Jeg er aktivitør men ansatt som miljøarbeider, bytter arbiedsted etter permisjonen og da er utdannelsen relevant iforhold til arbeidstedet.

Yrkestittel vernepleier/miljøterapeut, utdannet som vernepleier.

Assisterende Hotellsjef, men utdannet vekter og ordensvakt :)

Har 2 bachelorgrader, en i tysk og internasjonal markedskommunikasjon, og en i økonomi og administrasjon. Jobber som Customs Processing Administrator, eller spedisjonsmedarbeider om du vil. Ikke veldig relavant, men jeg får i det minste brukt flere av språkene mine hver dag, så det er greit nok for meg :) Regner med det blir videreutdannelse og eventuelt å bevege seg inn mot læreryrket etterhvert, vi får se hvor lenge vi blir boende i grensestrøka.

(Og en dag skal jeg lære meg å bare svare på spørsmålet som blir stilt uten masse utenomsnakk, jeg lover!)

Last edited:
Utdannet sykepleier og jobber i hjemmesykepleien. Så veldig relevant utdanning ifht jobben. Håper å bevege meg ihvertfall bort fra turnuslivet etterhvert

Utdannet helsefagarbeider, jobber som helsesekretær. Vil absolutt si at utdannelsen er relevant selv om det er 2 ulike yrker

Back
Topp