Hva er din vaskemusikk?

Dramadama

Gift med forumet
Hva slags musikk spiller du når du vasker huset? Og hvor høyt står det på? :P

Her er det Lillebjørn Nilsen, Øystein Sunde og diverse køntri. Gad jeg er gammal.... Hahaha.
Det spilles passe høyt på anlegget på tv'n. Bikkjene hives ut så de slipper å plages ;)

Så hva er deres?

enten setter jeg på thevoice på tv-en - høyt... ellers så har jeg radioen på kjøkkenet på normal lyd... litt avhengig av hvilket rom jeg driver på i :)

Dramadama skrev:

Her er det Lillebjørn Nilsen, Øystein Sunde og diverse køntri. Gad jeg er gammal.... Hahaha.
Det spilles passe høyt på anlegget på tv'n. Bikkjene hives ut så de slipper å plages ;)

Så hva er deres?

Samme som deg gitt, pluss at jeg hiver gjerne på litt DDE.

Ripley skrev:

Dramadama skrev:

Så hva er deres?

Samme som deg gitt, pluss at jeg hiver gjerne på litt DDE.

Godt det ikke bare er meg :P
Jeg kjørte langtur her om dagen og savnet den gamle harrycd'n min. Den inneholdt masse DDE, too far gone og torgeir og kjendisene pluss diverse anna som andre folk kaller blodharry ;)
Tror kanskje mannen må brenne ny cd til meg..

Spørs helt på humøret, men lill wayne, Jay Z, pg slike for det meste, pluss "klassikere" av feks warren G og tupac

The Rainmakers. Så høyt som det går

Litt nasty-talking dancehall med rytmer som jeg VET jeg ikke greier å stå i ro av;) Gubben setter ofte på stammeinspirert musikk fra Mali når han surrer rundt i kåken.

En blanding... Iron Maiden. Accept,WASP, Dio, Twisted Sisters osv.
Høyt!! Eneste musikken det går ann å gjøre husarbeid til.

Har ipod med høytaler på kjøkkenet, mye rart på den alt fra P!nk, The Music Event (Grey's), Aerosmith, Adele - må ha litt god lyd ja, er jo motivasjonen min

Back
Topp