Hva er din største utfordring?

maispire93

Andre møte med forumet
Hva er din største utfordring om dagen? Hva som helst: kvalme, sliten, amper etc.. Personlig så sliter jeg veldig med å jobbe. Jeg jobber på et sykehjem med høy intensitet. Blir kjempesliten, er ofte kvalm på dagvaktene og blir tappa for energi.. :(

Jeg er nok mye i samme situasjon som deg. Jobber som sykepleier på sykehus med rimelig høyt tempo hele tiden. Blir fort sliten, mye tunge stell. Merker litt ekstra på det på kroppen. Men er mest engstelig for den lille. Men man skal jo kunne jobbe som normalt så lenge det er i orden ellers og er i form til det dår jeg nå håpe. Tar bare litt ekstra tid å hente seg inn igjen merker jeg.

Jeg er nok mye i samme situasjon som deg. Jobber som sykepleier på sykehus med rimelig høyt tempo hele tiden. Blir fort sliten, mye tunge stell. Merker litt ekstra på det på kroppen. Men er mest engstelig for den lille. Men man skal jo kunne jobbe som normalt så lenge det er i orden ellers og er i form til det dår jeg nå håpe. Tar bare litt ekstra tid å hente seg inn igjen merker jeg.

Ja, vi må bare gjøre det beste ut av det. Men jeg merker når jeg tar tunge stell, så kan det stikke litt i magen. Og det bekymrer meg litt..

Samme som deg egentlig. Jobber i hjemmesykepleien. Ofte kvalm, sliten og null energi :/
Men tenker at det er for en kort periode, skal klare å komme meg gjennom det :)

De to siste dagene har kvalmen slått inn for fullt :-(
Jobber natt(rolig jobb), så det fungerer for formen er verst på dagtid..ligger bare på sofaen og drikker cola og spiser saltkjeks.
Prøver å ta med sammen når ungene kommer hjem fra skolen( har ikke fortalt noe ennå), men når kjæresten kommer hjem er det han som tar over..

kvalmen. er som omgangsyken som aldri tar slutt :depressed::grumpy:

Dårlig matlyst og kvalme her også... prøver å få i meg nok mat, men blir veldig kvalm 1t etter hvert måltid :grumpy: