Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg veldig godt! Du tenker ikke at det er en fin forberedelse for datteren din at du er litt mindre aktiv og at hun er vandt med at pappan hjelper henne mer? Så ikke alt snus på "hodet" når den lille er født..?Min største utfordring er nok at eg no har så mange "vondter" at eg ikkje klarer ta meg av dotter mi på 16 mnd på den måten eg vil. Har så forferdelig dårlig samvittighet kvar gong faren må løfte, legge, leke etc, fordi eg er ubrukelig. Eg er sjølvsagt med, men klarar ikkje like mykje som eg gjerne skulle ønske, og føler at eg må "avvise" ho veldig ofte. I dag har det vore heilt ille, og det kjennes på samvittigheten. Veldig.
Hehe, joda.. Men liker jo ikkje å tenke på at eg kanskje får eeeendå mindre tid til ho når babyen kjem.. Huffa. Er litt mørkt og dystert om dagen, men håper det hjelper med litt ferie!Forstår deg veldig godt! Du tenker ikke at det er en fin forberedelse for datteren din at du er litt mindre aktiv og at hun er vandt med at pappan hjelper henne mer? Så ikke alt snus på "hodet" når den lille er født..?
Føler med deg. For min del er det endelig litt lysere her det er ikke småtteri å ha et under i magen ❤Hehe, joda.. Men liker jo ikkje å tenke på at eg kanskje får eeeendå mindre tid til ho når babyen kjem.. Huffa. Er litt mørkt og dystert om dagen, men håper det hjelper med litt ferie!
Jeg tenker som så at når babyen kommer så får jeg kose med baby hele dagen mens vesla er i BHG, og når hun kommer hjem er det pappaens tur å låne baby mens jeg tar meg av eldste. Det er iallfall planenHehe, joda.. Men liker jo ikkje å tenke på at eg kanskje får eeeendå mindre tid til ho når babyen kjem.. Huffa. Er litt mørkt og dystert om dagen, men håper det hjelper med litt ferie!
Det er planen her og! Men baby må ha mat! Neidå, svartmaler litt.. Berre veldig sliten etter at både mann og barn har vore sjuke i dagevis, og eg har fått gleden av å holde fortet sånn noenlunde - innimellom feberknusekosar, bæring og snørrete superkyss..Jeg tenker som så at når babyen kommer så får jeg kose med baby hele dagen mens vesla er i BHG, og når hun kommer hjem er det pappaens tur å låne baby mens jeg tar meg av eldste. Det er iallfall planen
Jeg tenker at det blir mer tid og energi til eldstemann når babyen er ute. Da kan jeg amme lille og gi ansvaret til far etterpå, og ta med eldste ut for lek etc Må jo utnytte det at minste sover mest denne våren/sommerenHehe, joda.. Men liker jo ikkje å tenke på at eg kanskje får eeeendå mindre tid til ho når babyen kjem.. Huffa. Er litt mørkt og dystert om dagen, men håper det hjelper med litt ferie!
Det er lett å la seg lure av kjendiser etc som forteller om enkle svangerskap og gløder jevnlig på skjerm og papir. Men det er ulikt for alle; min yngste søster har hatt to lette svangerskap, mens jeg og mellomste søsteren har hatt masse problemer.Beklager for å si det jenter, men jeg er så glad for å lese at det ikke bare er jeg som ikke er full av energi og en fullstendig solstråle disse månedene!
I det siste har jeg nesten følt meg mer og mer skitten innvendig av dårlig samvittighet over at energien ikke strekker til, og jeg bare humper meg rundt med vondt bekken.
Graviditeten er langt fra hva jeg har sett det for meg - jeg har vel blitt lutt lurt av TV hvor alle er så nydelige og perfekte med det ekstra glimtet i øyet. Det glimtet mangler nok her
Jeg og samboeren min har hatt noen "kjedelige" måneder pga energien min gikk ut allerede i høstferien, så romantikken og det spontane kjærlighetslivet har vi takket farvel til dessverre. Så det begynner å gå opp for meg at livet jeg en gang kjente er over, og et nytt kapittel er åpnet, både på godt og vondt