Hva er din STØRSTE flause?

mams81

Glad i forumet
Husker dere i Starlet eller hvor det var, så var det en side med leserenes flauser? Lenge siden jeg har hørt noen flauser nå, så kom igjen!!

Min Største Flause:
Sommeren jeg var 16, hadde jeg sommerjobb på en restaurant, og jeg sprang dagen lang! Det kom inn to menn, som gjerne ville ha spaghetti bolognese, og jeg nikket og smilte høflig..
etter ei lita stund var maten klar, men siden restauranten var full, hadde jeg VEEELdig dårlig tid, og ville servere spaghettiene så fort som mulig.. Da jeg bøyer meg ned for å sette den ene tallerken på bordet, heller jeg litt på den som jeg holder i andre hånda.. Hva skjer?? JO!! Jeg heller kokvarm spaghettti saus nedi skrittet på mannen!!![&:]
I min store forskrekkelse springer jeg ut på kjøkkenet, finner ei fille og ei spruteflaske, og begynner å vaske mannen i skrittet, stressa som jeg var!!! Han måtte jo tror jeg var GAL!!!

Jeg rødmer mens jeg tenker på det enda[&:]

ORIGINAL: monica

da jeg var hos gyn. og klarte å prompe henne midt i ansiktet

off[:o][&:]

så forferdelig....[:-][X(]

ser for meg uttrykket til gynekologen[8D][:D] haha[:D]

[&:] huff, stakkars deg.. ( eller stakkars gynekolog[8|])

ok, der lo jeg høyt [:D] fyyy så flaut ja!!

*mere*[:)]

Jeg var under utredning på sykehuset, hvorfor jeg ikke kunne bli gravid ..  av legen der borte fikk jeg en ark hvor det sto hvilken prøver jeg skulle ta , så bar det opp til labben , jeg trodde de skulle sjekke meg nedentil, men det var   blodprøver de skulle ta(noe som jeg ikke visste om).. Det som gjorde meg litt usikker var , ved siden av stolene så var det sånne greier som man kunne hvile armen sin(når de tar blodprøver av armen), men de ligner litt på sånne greier hvor man hviler /legger bena på , når man skl bli undersøkt i underlivet..  Sykepleieren som skulle ta prøven sier, sett deg ned å gjør deg klar, jeg lukket døra bak meg ( trodde pent at jeg skulle forsatt bli undersøkt nedentil) jeg lukket døra, og hun åpna det flere ganger, så holdt vi på sånn, så begynte jeg  smått å kle av meg , jeg tok av meg skoene først , så sier sykepleier, det trenger du ikke, bare sett deg ned, og dra opp armen din, jeg skl ta blodprøve[&:][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][:D].. De skjønte nok ikke hva jeg tenkte.. men jeg ler av det ennå[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: fruen21

Hehe.... så flaut det måtte være[:)]
tihi...

min støeste flause skjedde sommeren jeg var 16år. drev å kjørte vannscooter da jeg oppdaget at en kjekk kar sto å så på meg. måtte jo tøffe meg litt da, og da gikk det til hel....!  slo meg skikkelig da jeg falt av og måtte inn på land. og der sto søsteren min med denne karen.
følte meg ikke akkurat lur da. men så bare snudde han seg bort, jeg skjønte jo ingenting. søsteren min lo og sa se ned.
tror dere ikke den ene puppen min hadde forvillet seg ut i naturen da jeg falt!
jeg ble altså så flau!!!!
men men, i dag ler jeg av det, fikk en morsom historie å fortelle da[:D]

hihihi kul tråd

dytt[:D]

herrgud tror jeg hadde dauet

Hmm.. Vet ikke om dette er MIN flause men.

Jeg kom hjem fra byn med eksen og vi var SKIKKELIG dritings[8D] Vell ramla inn på rommet å skulle ha oss litt, men vi endte opp i sofaen så vi bestemte oss for å flytte oss bort til senga. På vei bort tryner eksen min over en stooor plastikk blomst og sier "Silje går det bra med deg"[&:] [8|] Da ble det ikke noe mer på han for å si det sånn...[8D] 

Vell har en til, men den er SKIKKELIG flau...

Jeg lå å sov en natt (også med eksen) så drømte jeg at jeg måtte på do, plutselig var det en som røsker tak i meg å sier: "Silje, tisset du akkurat på meg nå?" Herregud det var sååå flaut[&o][8D]

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

ehm, noe som eg synes er veldig flaut å tenke på var når meg og sambo nett hadde kommet sammen, så hadde vi lagt oss og begge hadde sovna, og eg våkner av eg slipper den fisen, herregud, da følte eg meg veldig lur, men sambo sier eg fiser masse om natta (men d gjør jaggu han oxo) hehe

Haha det skjedde her også! Og da lå jeg liksom å lurte på om han hørte det[8D]

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: *silly*

ehm, noe som eg synes er veldig flaut å tenke på var når meg og sambo nett hadde kommet sammen, så hadde vi lagt oss og begge hadde sovna, og eg våkner av eg slipper den fisen, herregud, da følte eg meg veldig lur, men sambo sier eg fiser masse om natta (men d gjør jaggu han oxo) hehe

Haha det skjedde her også! Og da lå jeg liksom å lurte på om han hørte det[8D]

hehe, samme her, haha, eg ler så eg griner her no, søren vi damer er noen snåle vesen, haha

skjedde med meg også, men sambo våkna han (var egentlig mer et smell, sånn skikkelig PANG!)..  åsså sier'n: DREIT DU???    svar:  eeeeeeeeeeeeeeehhm, NAI!!!  det var magen!  -  ååååh, faen så jeg skvatt da!    

hærreguuuud, holdt på å dævve![:o]

dytte litt... vil lese fler!![:D][:D][:D]

Huff, denne er slem..

Jeg var som ca 10 år og mamma hadde en venninne som så ut som ei trollmor, hun var ikke direkte pen.. Jeg og mine stesøsken satt å diskuterte hvor stygg hun var, hvor jeg satt bare og hørte på. Så jeg gikk jeg på stua, der hvor min mor og denne stygge damen satt. Hun var skikkelig grei og alt det der, hadde kjent henne lenge å slikt, men så sier jeg: "Vet du hva? Bente (min stesøster) synes at du ser ut som en mongolid dame! Hvorfor jeg sa det vet jeg ikke, men hun tok omkring meg og sa at det var bra at jeg sa mine meninger, mens min mor ble meget flau over meg og kjeftet meg inn på rommet mitt... Min stesøster ble også sint for at jeg hadde sagt dette....

Aner ikke den dag idag hvorfor jeg måtte si det?? Stakkar dame...

Off ikkje kjekt nei......

Back
Topp