Hva er din nye kosegreie?

StoreBolle

Andre møte med forumet
Nå som vin og øl er bannlyst, røkelaks, spekemat og deilige, myke oster skumle og det er mye vi må holde oss unna: hva er din nye kosegreie?

Jeg trenger å ha noe spesielt å spise eller drikke når jeg skal virkelig kose meg, og før graviditeten var det alltid vin og ost [:)] Nå savner jeg det, men koser meg med mer hjemmebakst enn før, og har funnet noen nye bruser som betyr fest/helg for meg [:)]

Hva har du funnet fram til som gode/brukbare alternativer?

ORIGINAL: Ephexita

Jeg er suuuuperglad i brødmat, så kan like gjerne lage meg 2 brødskiver med det pålegget som frister der og da..
Stort sett kaviar eller leverpostei

Mat er jo bare SÅ godt! (men enda bedre med litt vin til... [;)])
Skulle ønske en virkelig skulle spise for to, jeg [:D]

uuuhhh er skikkelig skikkelig matlei!! ingenting frister, spiser kun fordi jeg må, når jeg er sulten. ofte går det for mange timer også, helt ulikt meg. og vært plaga med kvalme igjen siste dagene.  er så fæl å drikke cola jeg, men.... uff...
ps, går fint å spise fersk røykalaks, har dere fiskerberg eller noe lignende der dere bor så hør der hvor fersk den er og kjøp en liten bit..

Cola, lion-sjokolade og hockeypulver ;)

bringebær! Passionsfrukt og kiwi! Såååå sunn da! Men jeg er også sjokoholiker og har ikke lagt den helt på hylla heller..

KOser meg med nype te med ekstra sitron oppi om kveldene.
Og det går mye i grønne sure epler med iskald melk til[:D]

ORIGINAL: Gæmmis

Tyrkisk Pepper[8D]

Stekt bacon [:)]. Det hadde jeg dilla på i forrige svangerskapet også. Da kjøpte jeg også cola og småboller fra baker brun her i bergen men nå drikker jeg ikke cola!! Drakk ett glass i dag i bursdag og det er første gangen på 4 mnd [:)] 

pasjonsfrukt, hokey pulver, salt sild (lakris), te.. og surkål..

og gubben digger at jeg liker surkål (orket ikke lukta engang før) for når jeg da vil ha farsekaker og poteter, så får'n endelig surkål også[:D]

iskaffe (mmmmmm isbiter, pulver og melk... deilig)

druer (med stein)

grønnsaker m/ holiday dip (som min kjære venninne ALicia har funnet på til meg, nam nam blomkål, sukkererter, agurk og div er smaskens)

"Øl"pølse (som forøvrig også Alicia har "smittet" meg med ;) )

kebab (som gubben nå begynner å bli LEI av at jeg svarer jeg vil ha hver gang han spør hva jeg ønsker til middag !)

Popcorn og sitronvann...nammis[:D]

Back
Topp