Hva er din kosedrikk?

Lillafrosk

Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvis du skal kose deg litt, enten til et godt måltid, i godt selskap eller bare hjemme foran TVen; hva er det du helst drikker da? :)

Pepsi Max Lime

Koser meg aller mest med kaffe latte med honning/sukker og otaly iKaffe. Men må stoppe å drikke den rundt 15 om jeg skal få sove.
Det blir ellers bare vann. Drakk brus før, men har slutta helst av helsemessige årsaker. Tror nok egentlig jeg kunne ha likt et halvt glass hvitvin, men jeg merker så godt alkohol dagen etter også kun et halvt glass. Og det orker jeg ikke når vi har små unger som skal tidlig opp.
Så det er hovedsakelig bare vann eller pukka te jeg drikker på kvelden, og det koser jeg meg sånn ok+ med, haha!

Kakao, er det første som faller meg inn. Til ren kos, ikke til middag, da drikker jeg gjerne sitronbrus (helst ikke ikke 7 up), sola eller fruktchampagnebrus type villa eller lignende. Sesongen som ligger foran oss kommer julebrus gjerne øverst på brus-lista.

• Liker
Reactions: HCS
Cola uten sukker. Liker best med sukker, men har sluttet å drikke det pga alle kaloriene.

Jeg liker så mye forskjellig! Men kaffe er en soleklar hverdagsfavoritt på morgenen og formiddagen. Nå på høsten/vinteren liker jeg å lage meg golden milk på kvelden, eller bare en kopp rooibos te med honning. Til en god middag tar jeg gjerne et glass kombucha eller vin hvis det passer. På sommeren elsker jeg iste, limonade, ferskpresset appelsinjuice eller grapefruktjuice.

Savner et glass vin! :joyful: Det skal det sannelig bli når lille er kommet seg på utsiden.
Til daglig blir det funlight/vann/PepsiMax

Lage en flaske med kullsyre i sodastream med fun julebrus-saft i:Heartred

Back
Topp