Hva er din hobby?

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Ja overskriften snakker for seg selv. Hva er din avkobbling/hobby/største interesse og hvor mye av fritiden din bruker du på den? Vil du dele bilder?

Selv er jeg over gjennomsnittet interessert I baking og dekorering av kaker hehe. Så mye at jeg tilslutt valgte og utvide hobbyen min til å også selge, så har egen webside. Som 6 barns mamma er det ikke alltid mye tid på annet, men hvert ledige øyeblikk så bakes det. Supergøy.

Mest hekling for tiden, men er også interessert i foto,tegne osv :flower gleder meg til jul, da skal meg og sønnen min lage julekort med glitter og lage konglekrans m.m :greet008

Jeg strikker og hekler:) Holder på med en mariuskofte til meg selv, og nå hekler jeg denne til en venninne som venter barn
7e8dd6a279ad502b6254145f039b4462

Jeg strikker og hekler:) Holder på med en mariuskofte til meg selv, og nå hekler jeg denne til en venninne som venter barn
7e8dd6a279ad502b6254145f039b4462
Åh denne har jeg så lyst til å få til!! Men jeg tror ikke jeg klarer det:/ har du noen tips??:)

Sy klær +. Interiør, maskinbrodering, hekling, strikking, macrame/smykkelaging, fotografering, plukke sopp, matlaging....
Liker å bake også, men gubben sier at kollegaene blir så tjukke når han får med kaker og cupcakes på jobben, så må begrense meg... ;-) :D

Elsker å gjøre noe med hendene mine... Det å skape noe er som meditasjon.... :-)

Her er hobbyene litt forskjellig!!! :)
Elsker og lage mat, bake og egentlig alt som hører med på et kjøkken! :)
Interiør, strikking, hekling, brodering, trening.

Håndarbeid blir det mye av på kveldstid etter sønnen ar lagt seg, eller når han vil være med og lage noe!!

Mat og baking gjør jeg når jeg vil!!! :) Sønnen elsker og være med på baking, om det er kaker/boller osv.. Det synes jeg er supert!! :)

glemte en hobby til! Er veldig artig med forskjellige frukter, har tatt frø fra en kiwi jeg kjøpte og spiste i butikken og sådde og ble til en stor plante :) har også prøvd meg på avokado og ananas :) Her er Kiwiplanten :
, syns det er en fin plante hjerteformet og hårete blader :)

kiwiplante.jpg

Liker å lese, se film og lage møbler. Men har liksom ikke tid eller ork til noe av dette for tiden. Dessverre!

Åh denne har jeg så lyst til å få til!! Men jeg tror ikke jeg klarer det:/ har du noen tips??:)
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det, men det var lettere enn jeg trodde. Fant en oppskrift på engelsk som jeg driver og oversetter. Den er heklet og består kun av fastmasker. Øking (2 fm i samme fm) og minsking (2 fm sammen) er alt du trenger å kunne.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det, men det var lettere enn jeg trodde. Fant en oppskrift på engelsk som jeg driver og oversetter. Den er heklet og består kun av fastmasker. Øking (2 fm i samme fm) og minsking (2 fm sammen) er alt du trenger å kunne.
Kjempesøt! De har mange lignende oppskrifter på etsy.com.... Jeg kan bare Hekle på engelsk, jeg... He he.... Lærte det på YouTube og via engelske/amerikanske oppskrifter... Så jeg må nesten oversette norske til engelske....;-) hvilket garn har du brukt? Paris?

Jeg driver med hest og sprangridning. Har stall hjemme, og to egne hester som jeg reiser rundt i landet (og utlandet av og til) å konkurrerer med. All fritid går med til dette, men jeg elsker det. :) Heldigvis er mannen også interessert, og det er han som er sjofør. :)

Jeg driver med hest og sprangridning. Har stall hjemme, og to egne hester som jeg reiser rundt i landet (og utlandet av og til) å konkurrerer med. All fritid går med til dette, men jeg elsker det. :) Heldigvis er mannen også interessert, og det er han som er sjofør. :)

Liker at det er flere hestejenter her!
Her går alt i hest, hund, fotografering og trening :) Prøver gjerne noe nytt, men har så lite tålmodighet til å sitte for lenge på rævva.. :p

Så gøy ☺

Jeg har hatt hest, nå har vi bare to hunder, så mye tid til tur og kos :) prøver å lære meg å strikke, så jeg kan strikke akkurat det jeg har lyst på til babyen som kommer :) ellers må jeg prøve å motivere meg for å komme i gang på trening igjen, også liker jeg å lese :)

Back
Topp