Hva er din greie?

~Maja~

Elsker forumet
Jeg har oppdaget at min greie er egentlig å bare bruke hvitt papir.. Også farger og former, bretter og "merker" jeg papiret.
Nesten alt jeg lager begynte som hvitt papir... (se gjerne i bloggen min for eks. [:)])

Så da lurer jeg på hva "din greie" er.
-hva er det du gjør nesten hver gang?
-hva er det du liker best å gjøre?

Jeg hekler da,men det jeg gjør mest,er "småttarbeid" liker best å arbeide med små nåler[:)]

Har hengt meg opp i roser..[&:][&:] bruker det hele tia, må finne på noe utenfor boksen min snart [8D][8D]
Åsså elsker jeg blonder, har alltid gjort det og kommer nok alltid til å gjøre det...men nå for tia får jeg ikke til å bruke dem engang... [8D]

Nei her gjør jeg ALT! Scrapper lerret, lager kort til butikker, syr, strikker... Ja, det meste som hendene kan brukes til.

I går fant jeg en knust lampeskjerm som jeg kledde med tapet, og VIPS, så var den god som ny[:D] Kanskje jeg rett og slett prøver å se gamle ting på en ny måte... Nei sannelig om jeg vet.

Jeg føler at prosjektene mine blir nakne om jeg ikke har med roser.....Så det gjør jeg nok nesten alltid..
Ellers bruker jeg ALLTID minst tre lag i alle kortene mine, enten det er bazzill eller mønsterark. Som regel blir det flere lag enn det og..

Svert og rufs,svert og rufs,svert og rufs,svert og rufs, svert og rufs,svert og rufs, svert og rufs,svert og rufs,svert og rufs,svert og rufs, svert og rufs, svert og rufs....osv[;)] Faktisk så har eg nettopp svertet og rufset 75 ark, så nå er snart julekortene klare til å monteres

Jeg er minimalist til de grader!
Elsker negative space og hadde f.eks aldri klart å lage en LO med store bilder [8|]

Back
Topp