Hva er din favorittsjampo/balsam, og hvorfor?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Jeg er på utkikk etter sjampoen i mitt liv ;) Jeg har farget (mørkt) hår og synes at god lukt på sjampoen er et must, og jeg vil IKKE ha en sjampo/balsam som gjør håret fett, flatt og livløst. :) Fyr løs!! 

Jeg har vært gjennom MANGE frisørsjampoo'er og det er kun en som fungerer for mitt hår og hodebunn.

Kerastase sin hvite flaske med grå kort som det står dry på.
Dette er kerastase sin flass sjampo og denne er fantastisk god for hodebunnen min med psoriassis.
Trenger ingen balsam med den, den gjør håret glatt luftig og fint og lukter veldig godt

Jeg har bestilt meg redken extrem shampo og balsam og All soft  shampo, balsam og kur. + at jeg har l'oreal silver shampoo jeg bruker ett par ganger i uka :)

Jeg har bleket hår, så Extrem er greit for å bygge det litt opp igjen, men jeg elsker følelsen av all soft, så jeg må ha den...
Så får jeg angst om håret mitt er i nærheten av gylent, så det må silver shampo til i ny og ne...

Wella SP serien er den desdert beste jeg har prøvd, jeg har byttet litt på clear scalp, repair og hydrate

Redken Color Extend syns jeg er super :) Jeg har mørk brunt faget hår som fort blir tørt. Bruker også Redken Smooth Down hårkur ca hver 2-3 gang jeg vasker håret for å holde det mykt

Akkurat nå for tida er det Redken Color Extend. Bruker K-pak kur litt sånn innimellom. Og ALLTID Redken Anti-snap etter vask. 

Labambie skrev:
Akkurat nå for tida er det Redken Color Extend. Bruker K-pak kur litt sånn innimellom. Og ALLTID Redken Anti-snap etter vask. 

Akkurat samme her, bortsett fra at jeg bruker Redken Extreme.

Den anti-snapen er GULL!

Tøsa skrev:

Labambie skrev:

syntes mitt hår er like tørt og sprøtt etter ett halvt år med redken extreme.
og anti snap.

lurer på å prøve en annen.

¤Sunshine¤ skrev:

Tøsa skrev:

Labambie skrev:

syntes mitt hår er like tørt og sprøtt etter ett halvt år med redken extreme.
og anti snap.

lurer på å prøve en annen.

Extreme er for kjemisk ødelagt hår, absolutt ikke noe man kan bruke over lang tid. Håret blir til slutt mettet av proteinene, og så vil hele greia virke mot sin hensikt.

Om håret er reparert, ville jeg nå satsa på All Soft istedet. 

Tusen takk for gode forslag, jenter!!!! Jeg bruker også anti-snapen hver gang jeg har dusja. Det har jeg gjort i flere år. ELSKER den! Lurer på om jeg skal prøve redken all soft serien. har hørt veldig mye bra om den. Åssen er lukta på den? :)

mamiii skrev:
Tusen takk for gode forslag, jenter!!!! Jeg bruker også anti-snapen hver gang jeg har dusja. Det har jeg gjort i flere år. ELSKER den! Lurer på om jeg skal prøve redken all soft serien. har hørt veldig mye bra om den. Åssen er lukta på den? :)

Den lukter is! Noe ala ananas/vanilje-is. Herlig! 

Jeg bruker KMS sin moist repair shampo og KMS silksheen balsam, Redken Anti snap leave in kur og KMS California ColorVitality Shine and Shield som varmebeskytter. Til slutt, når jeg har tørket håret ferdig så tar jeg i Marrakesh oil i tuppene.

Jeg liker KMS, for jeg merker at det passer veldig bra til håret mitt og den tilstanden den er i nå. Blir ikke flatt, ikke fett og ikke livløst.

Labambie skrev:

mamiii skrev:

Den lukter is! Noe ala ananas/vanilje-is. Herlig! 

mmmm det høres jo helt fantastisk ut! Må prøves!!! :)

Joico K-Pak Reconstruct. Er veldig fan av å farge håret, men håret mitt tåler mindre nå og håret blir så godt å mykt med denne:)

Redken Smooth Down 

Back
Topp