Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå for tida er det Redken Color Extend. Bruker K-pak kur litt sånn innimellom. Og ALLTID Redken Anti-snap etter vask.Labambie skrev:
Tøsa skrev:
Akkurat nå for tida er det Redken Color Extend. Bruker K-pak kur litt sånn innimellom. Og ALLTID Redken Anti-snap etter vask.Labambie skrev:
Akkurat samme her, bortsett fra at jeg bruker Redken Extreme.
¤Sunshine¤ skrev:
Tøsa skrev:
Akkurat samme her, bortsett fra at jeg bruker Redken Extreme.
syntes mitt hår er like tørt og sprøtt etter ett halvt år med redken extreme.
og anti snap.
lurer på å prøve en annen.
Tusen takk for gode forslag, jenter!!!! Jeg bruker også anti-snapen hver gang jeg har dusja. Det har jeg gjort i flere år. ELSKER den! Lurer på om jeg skal prøve redken all soft serien. har hørt veldig mye bra om den. Åssen er lukta på den? :)mamiii skrev:
Labambie skrev:
Tusen takk for gode forslag, jenter!!!! Jeg bruker også anti-snapen hver gang jeg har dusja. Det har jeg gjort i flere år. ELSKER den! Lurer på om jeg skal prøve redken all soft serien. har hørt veldig mye bra om den. Åssen er lukta på den? :)mamiii skrev:
Den lukter is! Noe ala ananas/vanilje-is. Herlig!