hva er din favorittmat akkurat nå?

Tempura futomaki med fritert scampi:) elsker sushi og det er det eneste nesten de har som er gjennomstekt og elsker det <3
 
Har litt dilla på baguette/ bagels fra bakeri med masse pålegg på..
.. Ellers drømmer jeg fortsatt om brødskive med salami, som jeg savner veldig :p:p:p
 
Mat :rolleyes:
 
Ingen favoritt denne gang, er så mye kvalm. Men drikker helst noe med kullsyre, blander gjerne kullsyre vann med saft, synes det er mindre kvalmende da:)
 
Endelig fått igjen matlysten, fått skikkelig dilla på taco :D
 
Å, det varierer så ofte for tida... Fra frukt til fiskegrateng til brødskive til syke mengder melk til meg å være, som nesten aldri drikker melk.... :)
 
Har litt dilla på baguette/ bagels fra bakeri med masse pålegg på..
.. Ellers drømmer jeg fortsatt om brødskive med salami, som jeg savner veldig :p:p:p
Har jeg drømt, eller leste jeg et sted at salamien fra Grilstad, den "Lev litt lettere" va trygt å spise for gravide fordi den er kokt?
 
Har jeg drømt, eller leste jeg et sted at salamien fra Grilstad, den "Lev litt lettere" va trygt å spise for gravide fordi den er kokt?
Helt riktig! :D
 
Mat generelt. Alt som tar kort tid.
 
Jeg har også savnet salamien så kjørte rundt på ikke mindre enn 4 butikker i dag for å finne grillstad sin. :) ikke like god som vanlig men ikke langt unna!
 
Haha det skal jeg! Visste ikke at det fantes varianter som er kokt! :p:p
Nei, de hadde den for en stund siden, men så ble den borte. Heldigvis er den nettopp relansert! Passet jo veldig bra oss som går gravide nå :D
 
Nei, de hadde den for en stund siden, men så ble den borte. Heldigvis er den nettopp relansert! Passet jo veldig bra oss som går gravide nå :D
Ja, topp!! ;)
 
Back
Topp