Hva er din favorittmat akkurat i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Som gravid kan favorittmaten variere fra dag til dag - eller time til time. Hva er favorittmaten din akkurat nå? Har det forandret seg i dag, eller siste uken? :)

Det beste jeg får til middag i graviditeten er fiskekaker med spaghetti og kokte grønnsaker :p Jeg har også dilla på rå gulrøtter om dagen!

Baconsandwitch. Baconsandwitch til frokost, middag, lunsj, kvelds :P Er helt gal etter bacon og takler ikke å ikke ha noe i kjøleskapet. Samboer finner det hele ganske underholdende XD

Vafler har jeg hatt så lyst på i det siste også. Lagde til vi fikk gjester, men ble masse røre igjen så stekte meg noen plater i dagene etterpå også[emoji23] med syltetøy og rømme! Mmm
mmmm! vafler ;) hvor lenge kan røra holde seg i kjøleskapet tro?? har noe igjen etter selskap på mandagen...

Victoria plommer!!! :Heartred

Indisk <3 og suragurk.... IKKE noe søtt, da brekker jeg meg!! :D Hadde det bare vært så vell ellers også.... ;)

Kanelboller som jeg laget i går [emoji7]

I dag har jeg skikkelig lyst på tikka massala :woot: men samoer har dratt til fjells på jakt og jeg orker ikke lage :(

Back
Topp