Hva er din favorittmat akkurat i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Som gravid kan man oppleve både cravings og aversjoner mot mat. Og for noen forandrer det seg ofte, mens for andre så er det ganske likt en god stund..
Jeg har selv opplevd å spise feks pølse med brød til middag 6 dager på rad uten å bli lei, mens tanken på å fullføre et glass saft gjør meg nesten dårlig..

Hva er din favorittmat akkurat i dag? Har du noe du absolutt ikke takler?

Brødskive med rørossmør og hvitost <3

Ikke mat..men gotteri...sure ting..og serlih sånne sure hjul...❤

Klarer ikke å drikke cola om dagen..Det smaker skikkelig ekkelt. Også blir jeg uggen av sjokolade [emoji23][emoji85]

Saltgurka, altså sylteagurk med salt. Pickles! Hele sylteagurker.. Yummiiii! Surr og salte i ett [emoji7][emoji7][emoji7]

Kald appelsin[emoji7][emoji7] og havsalt og urter knekkebrød med avocado[emoji23][emoji85]

Nystekt rundstykke med smørost [emoji7] også spiser jeg kanskje 3 bananer daglig nå.

Det forandrer seg fra dag til dag, har spist mango i mange dager nå, akkurat i dag vil jeg ha tomatsuppe (ble ikke det til middag[emoji24]..) mens tidligere i uka har jeg også hatt sykt lyst på melkeprodukter som jeg vanligvis spiser veldig lite av.. Jeg blir kvalm bare av tanken på godteri, potetgull og McDonald’s mat!

Potet med brun saus [emoji85]
Og mørkerøde druer.
Sist svangerskap hadde jeg en sånn merkelig tvang til å spise cheeseburger fra mcern. Måtte ha det hver dag.. Håper ikke det blir sånn nå også [emoji28]

Loff med sesamfrø på.«prikke loff»
Å ost + ett lass med paprika og agurk på! Å for å ikke glemme sjokomelk! Drikker ikke sjokomelk til vanlig å liker egentlig ikke loff da jeg kun spiser grovbrød så grovt som mulig.
Så her er det noen preggo cravings på gang :excited001

Nå for tiden er det eneste som frister epler og potetmos med ketchup på :P

Back
Topp