Hva er din favorittjulefilm?

Blir ikke jul uten 3 nøtter til askepott, ellers så elsker jeg Polarexpressen. Liker alle julefilmer jeg da. :)

Det er litt magisk å se reisen til julestjernen, tre nøtter til askepott og Disney på NRK på julaften:D

Polarekspressen, alene hjemme 1 og 2, Mikkes magiske jul etc.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tre nøtter til askepott :)

Må jeg velge en?

Altså, tre nøtter til askepott må jeg se, men den er jo ikke BRA, det er bare tradisjon. Reisen til julestjernen er bedre, om enn ikke fritt for at det er en del tradisjon som gjør den til en nødvendighet også.

Polarexpressen er skjønn, og et par alene-hjemme filmer er jo ikke så verst. Love Actually er søt på sitt vis.

Og min tre år gamle datter elsker Barbie, et juleeventyr eller en magisk jul eller hva den heter. "Julebarbie""

Jeg liker julefilmer, jeg liker tradisjon, og jeg liker søte filmer. Alt ettersom

Alene hjemme filmene er et must her hjemme hos oss :D Ellers må jeg som regel få med meg Tre nøtter til Askepott :)

3 nøtter til Askepott er helt klart favoritten min :)

3 nøtter til Askepott setter alltid stemningen. De siste 6-8 årene har det ofte ikke blitt tid til å se noe av disse gode, gamle og faste juleinnslagene på tv, da jeg har jobbet stort sett hver eneste jul. Men i år skal jeg kose meg med NRK1, julestrømpe, Baby og amming <3 Ååååh, gledes.

Tre nøtter til askepott;) eller så må jeg alltid bla igjennom 24ep av skomakergata el blir det ikke jul ;)

Noen filmer jeg må få med meg i jula er reisen til julestjernen, grevinnen og hovmesteren, hjemme alene, 3 nøtter til askepott, flåklypa og polarexpressen :)

Alene hjemme ser vi alltid på
Men jeg liker veldig mange filmer, juleglad som jeg er

Tre nøtter til Askepott er hovedjulefilmen.
Men det er også noen andre filmer som får frem julefølelsen i meg, men det trenger ikke å være julefilmer. Bare det at jeg har vært vant med å se dem i juletiden.

- Hook med Robin Williams
- Annie
- Alene hjemme 1 og 2
- Santa Clause med Tim Allen

Back
Topp