Hva er din favoritt sjokolade ?

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Sitter å ser på TLC og sjokolade i verdensklasse og får bare litt lyst på sjokolade! Min favoritt er firkløver tror jeg... Hva er din?
 
Mmmm.. Firkløver er god, men for meg er den hyttesjokolade.. Tror aldri jeg har spist firkløver hjemme;)

Her hadde jeg veldig dilla på smash en stund frem til jeg fant ut at den er proppfull av palmeolje.. Spiser egentlig ikke noe særlig med sjokolade, for jeg er mest glad i salt snacks, men om jeg skulle ha spist en akkurat nå måtte det ha blitt troika:)
 
Går det an å bare ha én favoritt?:p

BVforum via HTC
 
Min absolutte favoritt er Japp!
 
Her er favoritten Kvikk Lunsj.....

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hehe, sånn er jeg også. :p den siste jeg kjøpte var den nye japp, men den endte ikke på favorittlista. :p

BVforum via HTC
Har hatt så lyst å teste ut den nye Jappen, men i frykt for å ødelegge japp og jeg's fine forhold lar jeg det drøye litt :p
 
Mmmmm.. Kom på at jeg har en favorittsjokolade, men den var bare i salg en kort stund da jeg gikk på vgs.. Har spurt etter den i alle spesialbutikker, men jeg tror rett og slett de sluttet å produsere den.. Det var daim med cappucinosjokolade.. Den var utrolig god!! Er generelt glad i sjokolade med litt kaffesmak, også liker jeg godt mintsjokolade..

:)
 
Åååh apropo sjokolade... Jeg fikk utrolig lyst på troika (ser for meg reklamen som gikk på tv for en stund siden...) nammmm
 
Åååh apropo sjokolade... Jeg fikk utrolig lyst på troika (ser for meg reklamen som gikk på tv for en stund siden...) nammmm
Hihi:) Jeg spiste troika til kvelds i går! Det var namme, det!:) Akkurat nå har jeg mest lyst på ordentlig mat, men mannen og ungen kommer hjem om ikke alt for lenge, så jeg burde vel egentlig vente så jeg greier å spise litt med dem.. Magen har så liten plass nå på grunn av babyen at jeg spiser nesten mindre enn 2-åringen så jeg ikke skal bli stinn og begynne å gulpe og få sure oppstøt og andre deilige ting:p
 
Hihi:) Jeg spiste troika til kvelds i går! Det var namme, det!:) Akkurat nå har jeg mest lyst på ordentlig mat, men mannen og ungen kommer hjem om ikke alt for lenge, så jeg burde vel egentlig vente så jeg greier å spise litt med dem.. Magen har så liten plass nå på grunn av babyen at jeg spiser nesten mindre enn 2-åringen så jeg ikke skal bli stinn og begynne å gulpe og få sure oppstøt og andre deilige ting:p
hehe kjekt å spise sammen hvertfall, så hold deg litt til! Ta litt vann eller noe ;) jeg må forøvrig hoppe i dysjen, skal til mine foreldre og få middag og hjelp med hentesettet... Stikker innom på telefonen, og kommer tilbake senere ikveld! STÅ PÅ JENTER :)
 
hehe kjekt å spise sammen hvertfall, så hold deg litt til! Ta litt vann eller noe ;) jeg må forøvrig hoppe i dysjen, skal til mine foreldre og få middag og hjelp med hentesettet... Stikker innom på telefonen, og kommer tilbake senere ikveld! STÅ PÅ JENTER :)
Ja, jeg må nok det;) Kos deg hos foreldrene dine, så snakkes vi i kveld:) Har enda ikke nådd mitt personlige mål, så jeg går ingen steder med det første;) Ikke før mann og barn kommer hjem og jeg MÅ lage middag ihvertfall;)
 
Ja, jeg må nok det;) Kos deg hos foreldrene dine, så snakkes vi i kveld:) Har enda ikke nådd mitt personlige mål, så jeg går ingen steder med det første;) Ikke før mann og barn kommer hjem og jeg MÅ lage middag ihvertfall;)
Men når de er hjemme kan du jo bruke mobilen mens du lager middag. :D
Tassen her hadde spist så mye varmmat til lunsj i barnehagen i dag at vi må utsette dagens middag. :p

BVforum via HTC
 
Men når de er hjemme kan du jo bruke mobilen mens du lager middag. :D
Tassen her hadde spist så mye varmmat til lunsj i barnehagen i dag at vi må utsette dagens middag. :p

BVforum via HTC
Det går jo an:) Kan jo også sette meg med pcen mens jeg venter på at røra skal svelle.. Også rekker jeg sikkert et innlegg per pannekake jeg steker;)

Synes det er helt fantastisk hvis dere må vente så lenge at det blir kveldsmat til middag! Mer skravling, mindre mat!;)
 
Det går jo an:) Kan jo også sette meg med pcen mens jeg venter på at røra skal svelle.. Også rekker jeg sikkert et innlegg per pannekake jeg steker;)

Synes det er helt fantastisk hvis dere må vente så lenge at det blir kveldsmat til middag! Mer skravling, mindre mat!;)

Liker innstillinga :) Tar nok med pcn på kjøkkenet jeg også tenker jeg :p
 
Det går jo an:) Kan jo også sette meg med pcen mens jeg venter på at røra skal svelle.. Også rekker jeg sikkert et innlegg per pannekake jeg steker;)

Synes det er helt fantastisk hvis dere må vente så lenge at det blir kveldsmat til middag! Mer skravling, mindre mat!;)
Viktig med multi tasking! :D

Ble enda bedre: på vei ut døra i sted sa gubben at han tok med en pizza på vei hjem, så da slipper man jammen matlaging i dag. :D


BVforum via HTC
 
Liker innstillinga :) Tar nok med pcn på kjøkkenet jeg også tenker jeg :p
Om ikke vi vinner med det pågangsmotet vi har så skjønner jeg ingenting! ;)
 
Nei, da skjønner jeg ingenting jeg heller... Vi er jo helt råe ;)
Helt klart! Blir imponert her:) Skulle gjerne hatt med flere, sånn at det hadde vært full aktivitet på flere tråder samtidig, men det er ingenting å si på innsatsen til de som er med:)
 
Back
Topp