Hva er din favoritt-reklame

MissIndependent

Gift med forumet
på tv akkurat nå?
Asså....jeg HATER reklame,men noen av de er jo faktisk litt morsomme!
Jeg digger den der "skyll-brett-stapp"HAHAHAHAHAHA,den er så bra!
Skulle ønske det var så lett[8D]
Og så ler jeg hver gang jeg ser den Canal Digital reklamen,men det klippet fra 70 tallet av de folka som danser!Har dere sett hvordan de folka danser???Muaahahha!!!

(jaaaaaaaa,jeg kjeder meg ja![;)])

Jeg er veldig gla i den stratos? reklamen, med de to kuene jeg da =P

Liker den til melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt:)

Den som gikk for en stund siden...tine sin snø frisk eller no...
Hun dama som står å synger på kyrne som ender med å rope i forbannelse til dem! Holdt på å tisse på meg første gang jeg så den!! [;)][:D]

ORIGINAL: Ulva

Hun dama som står å synger på kyrne som ender med å rope i forbannelse til dem! Holdt på å tisse på meg første gang jeg så den!! [;)][:D]

Hahaha,ja den er også bra!Hu dama tar jo helt av!

ORIGINAL: Bolletroll

Hahaha,ja den er også bra!Hu dama tar jo helt av!

Ja hehe... akkurat min type humor!

Jeg synes vitaminbjørnene og grønsaksbjørnene er skjønne! Hihi... Sitter i sofaen og hopper med de [:-] Tulla liker de og! Hihi...

Ellers så er det mange morro reklamer, men kommer ikke på dem liksom... Hehe...
Noen av de ali kaffe kurerer gruff er morro!

Hehe... Den chess reklamen med han fyren med krøllete hår, flosshatt og mini gitar. Og synger, den er litt morro om man følger med på teksten [:-]

sign[:D][:D][:D]

Synes den til den omega rett hjem er litt morsom. Der de står og planlegger ran, og så sier han omegafyren at en av dem er politi.

Jeg digga "doffen har daua" og "er det å pule du mener mamma" reklamene for rema 1000 som gikk for en stund tilbake...

Nå er det reklamen for Norvegia som er favoritten. Den med bilene..."hvis du ser ordentlig godt etter, er det en del blått i den også..."

Og av en eller annen grunn så ler jeg så jeg nesten tisser på meg av den steinspiser reklamen, når han sparker det bordet til legen[:-]

ORIGINAL: LovaLova

Jeg digga "doffen har daua" og "er det å pule du mener mamma" reklamene for rema 1000 som gikk for en stund tilbake...

Nå er det reklamen for Norvegia som er favoritten. Den med bilene..."hvis du ser ordentlig godt etter, er det en del blått i den også..."

Ja, den er morsom!

Back
Topp