Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, vuggesang er fiiin <3 Jeg husker jeg dediserte den til min lillebror som jeg ble fraskilt i 1998 og ikke har sett siden..Vugge sang er det natt sangen fra amalies jul
Åsså syns jeg det er helt fantastisk når min bestefar synger lykkeliten![]()
Ja, amalies jul er kos.. jeg likte også "krakra hvor er du".Bruker å synge Lykkeliten, nattasangen fra Amalies Jul og Kjære Gud til jenta mi![]()
Åh.. :/ Så utrolig trist.Jaaa, vuggesang er fiiin <3 Jeg husker jeg dediserte den til min lillebror som jeg ble fraskilt i 1998 og ikke har sett siden..
Bruker å synge Lykkeliten, nattasangen fra Amalies Jul og Kjære Gud til jenta mi![]()
Hvilken russisk sang da?=)Favoritten som nattasang. Er en russisk sang.
Mens ellers så liker jeg mange norske sanger. Kommer ikke på noen nå... bare en julesangxD
Kjenner til en som lgner ihvertfall, men vet ikke om det er den samme, tror den begynner med aj dodo dodo dodo, paterjal mozhik logo paterjal mozhik logo na zeljånåm na logo. Nesten det eneste jeg husker fra russland er sanger/melodier og diktDet er er sang fra "bygda". Bare en folkevise. Har hele tiden trodd det var noe oldemor har funnt på før jeg fant den på nett. Husker ikke hva den heter. "Na papole na logo. Patirjal moshik dogo". . Går sånn ca. Sånn. Skjønnet du det eller skal skrive med russiske bokstaver.
Kødder du!!! Jaaaa! Bare at oldemor sang a-aa istede for dodo... men husker det sto dodo i den jeg fant på nett. Det jeg og mamma tridde det var noe hun hadde funnet på eller bare vært i bygda. For mamma hadde ikke hørt om hele sangen. Vi har bare hlrt refrenget. Men så fant jeg den nå når jeg ble gravid. Blitt så veldig nostalgisk. Så gøy.Kjenner til en som lgner ihvertfall, men vet ikke om det er den samme, tror den begynner med aj dodo dodo dodo, paterjal mozhik logo paterjal mozhik logo na zeljånåm na logo. Nesten det eneste jeg husker fra russland er sanger/melodier og dikt