Hva er din favorittårstid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Jeg ELSKER høsten. Luften er deilig og frisk, man kan kose seg inne på mørke kvelder og fargene ute er fantastisk vakre :) Har et ønske om å gifte meg om høsten, men med tanke på at mannen hater høst skal det nok mye til at jeg får viljen min:p

Hvilken årstid liker du best, og hvorfor? :)

Vår/forsommer er min favoritt. Dagene blir lengre , det lukter friskt ute av grønt og jord. Masse forventning i lufta, sola varmer endelig igjen, herlig å være på tur ute, se naturen våkne, gå lettere kledd, slippe å fryse. Se naboer og unger krype ut av husene, folk smiler mer, møter blikket til hverandre igjen etter måneder nedgravd i ull.

Barbamamma

Men akkurat nå nyter jeg høsten som sniker seg fram! Og den passer veldig bra til min flodhestyilværelse. Synes egentlig det virker perfekt svangerskapsmessig! Magen begynte å vokse om våren, sommeren kunne jeg nyte med ei brun kule og fin form, nå kjenner jeg rugeperioden kommer. Jeg vil hvile meg inne, forberede meg, vaske og rydde og stelle og sove. Krype sammen under teppe og glede meg til verdens beste førjulsunder!

Barbamamma

Men akkurat nå nyter jeg høsten som sniker seg fram! Og den passer veldig bra til min flodhestyilværelse. Synes egentlig det virker perfekt svangerskapsmessig! Magen begynte å vokse om våren, sommeren kunne jeg nyte med ei brun kule og fin form, nå kjenner jeg rugeperioden kommer. Jeg vil hvile meg inne, forberede meg, vaske og rydde og stelle og sove. Krype sammen under teppe og glede meg til verdens beste førjulsunder!

Barbamamma
Ja, det er veldig godt å ikke være høygravid om sommeren ;) (snakker av erfaring etter et sommerbarn og et vinterbarn;))

Høsten har alltid vært favoritten :) elsker å tenne lys og i ovnen, det blir så lunt og deilig inne :) men liker hver nye årstid som kommer, egentlig ;)
Godt vi er flere ;) Føler "alle" enten synes høsten er noe drit eller noe som er helt greit og man bare må gjennom. Hører nesten ingen som ELSKER høst:P

Eeeeellllsker vinter jeg!:-) kjempe glad i snø og kaldt ute!:-) å kan sitte inne å se på snøen ute med kaffi koppen og fyr i peisen:-) eller være ute i snøen:-) digger det!!! Alle andre hater snø å jeg sitter m tidenes glis når jeg ser det snør ute!!!:-) ellers er høsten å fin!:-) god luft og fine farger!:-)
Helg greit med vår og sommer å,'en sliter så mye med div allergier da at det ødelegger så altfor mye:-(

Hver sin tid har sin sjarm!!!!
Høsten med innekos, fyr i ovnen, stearinlys og frisk luft!
Vinteren med førjuls kosen og barnlige lyster!
våren med fugle kvitring, herlig knas av stein og grus under småskoene, lysere dager!
sommeren med fine dager, ferie, båtliv og lyse kvelder/ netter......

glad vi har fire årstider jeg ;)

Høsten <3
Frisk luft, flotte farger og ruskevær!!
Deilig å være ute, samtidig deilig å være inne. Mørke kvelder og levende lys :)

Godt vi er flere ;) Føler "alle" enten synes høsten er noe drit eller noe som er helt greit og man bare må gjennom. Hører nesten ingen som ELSKER høst:P
Nei, er første gang jeg hører om det her inne ;) digger å høre regnet jeg, da MÅ jeg gå ut å bare kjenne regnet, og så drikke kakao/te når jeg kommer inn :D glede!

Jeg får liksom aldri bestemt meg ;) Men tror jeg liker best våren og høsten. Fint med overgangsårstider. Høsten er kanskje storfavoritten. Men alle årstider har sine helt unike ting jeg bare elsker.

jeg elsker vinteren! de kalde mørke nettene med stjerner, men samtidig snø så det ikke er så mørkt alikevell! herlige roen av å sitte å se på et skikkelig snøfall på utsiden av vinduet. nydelige lys stemningen som kommer ute av dunkel gatelys og snømørket, herlig!

Høsten er min definitive favoritt, også:) Frisk og god luft, fine farger og innekos med pledd, sofakos og te.

Jeg elsker høsten! Når september kommer med litt kaldt drag i lufta, og man drar frem ullgenser og tynne votter :)
Plusset i år er at det er en fryd å være størst nå i forhold til midt på varmeste sommeren sist!

Back
Topp