Hva er din facebook status idag?

"OJ, det var en mann på fosser som satt å "kosa seg i sitt eget selskap" i bussbua! FYSJ!!!!! " [&:][8D]

Krokus! Det er vår!

Linn Therese trur dagen i dag bli så perfekt som man får det!!! :D ?

(skrevet i går)

"Hadde nettopp tenkt til å ta meg et deilig bad i boblebadet med et glass vin og telys. Men neida, fant blod i trusa. Gutter, vær glad for at dere ikke har mensen. For noe dritt altså.. Eller piss da"

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: trekløver`n

"Hadde nettopp tenkt til å ta meg et deilig bad i boblebadet med et glass vin og telys. Men neida, fant blod i trusa. Gutter, vær glad for at dere ikke har mensen. For noe dritt altså.. Eller piss da"

Haha! Tull eller?!!?

Neeh, var den så ille da?[:-][&o]

skrevet i dag:noen som har ett kattebur å låne for 1 dag? pip-nilsen våres må jo også være med på flyttelasset :))

og bur fikk vi også lånt ;)

Some people come into our lives & leave footprints on our hearts. Others come into our lives & make us wanna leave footprints on their face

[8D]

Haha! Tull eller?!!?

Eh, ja? Hvorfor dele med alle at du har mensen?

Har laga snøsmelte-elver lamme gullgutten ?

Haha! Tull eller?!!?

Næsj.. En smule over-informert etter min smak, men det fins jo "skjul statusoppdateringer fra denne personen-knapp". JEG hadde trykka[8D]

Fillern! Jeg må forte meg å fjerne det[:-] Hehe, neida. Alt stod bortsett fra de 22 siste ordene. Hadde lyst til å ha de der, men lot vær. Kanskje lite greit..[8|]

Det står faktisk bæsj på statusen min. Sånn går det når man forlater PCn på klasserommet uten å logge av facebook først. [8D]

ORIGINAL: FrittFram

Bare pass på å holde munn og nese lukket, om du skal leke "Sjekk hvor lenge jeg klarer å holde hodet under vannet...."-leken...

Haha! Off, det blir en utfordring. Men jeg skal prøve hvertfall!

ORIGINAL: Monsilar

Some people come into our lives & leave footprints on our hearts. Others come into our lives & make us wanna leave footprints on their face

[8D]

Love it! [:D]

Fra midnatt: Leieboeren har full fest. Ganske moro å se på ?

avrunder en perfekt dag, med en nesten perfekt kveld! Sushi og hvitvin :)

(jeg har blitt sånn derre som bytter status hver 3.time jeg nå plussli) [8D]

Bare pass på å holde munn og nese lukket, om du skal leke "Sjekk hvor lenge jeg klarer å holde hodet under vannet...."-leken...

Haha! Off, det blir en utfordring. Men jeg skal prøve hvertfall!

Ta deg en bloddukkert - og oppdater profilbildet etterpå... :)

Oufsssjh.. Nå fikk jeg noen spesielle bilder i hodet mitt! "Bloddukkert", haha herlig![:D][X(]

I dag er det 4 år siden sist jeg blei mamma ;) Gratulerer med 4-års dagen "lille" Angelica ;) ????

Back
Topp