Hva er din arbeidstid?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Og er du fornøyd?

Jeg jobber 100%, mandag-fredag 8-4 og er veldig fornøyd :)

Jobber skift og er fornøyd med det.

Jobber 42,5 timer i uka, 29 av de er bundet til arbeidsplassen. Har ulik timeplan fra år til år men mellom 8.00-15.20.

Er fornøyd fordi jeg avspaserer i skolens ferier, og jeg har i perioder veldig mye å gjøre, så da er det deilig å kunne ha det litt friere når det er mindre å gjøre. Er ikke fornøyd fordi jeg alltid kunne gjort mer.

Medleverturnus, fra denne mnd av. Skal i teorien fungere bra for oss :p

Hadde 100% som vikar i tre år helt opp til nå. så ble jeg permittert pga svangerskap, men 15 timer *14 dager og 14 dager fri. Kl 0500-2100 funket ypperlig til nå, Men avslutter antagelig på den jobben, for å få landjobb ettervært

Jeg jobbet egentlig 8-16, men fikk etterhvert lov å begynne kl 7. Var deilig å dra hjem kl 15 og slappe av litt før samboer kom hjem. Nå er jeg jo i permisjon, så får vi se hva det blir til året

Jobber stort sett 8-16, men har fleksibel arbeidstid... Så ja, er veldig fornøyd!!

Jobber 8-16, med to sene dager i månenden.

Ønsker å jobbe mindre når frøkna er liten 8-15 feks..

Jobber natt og liker det :)

Jobber turnus; 07.15-15 og 14.30-21.45. Fornøyd med dagvaktene, men kunne godt ønske å slippe å jobbe kveld og hver 4. helg når jeg får barn :/

Jobber turnus, fra 10-17 og 14-21. Trivdes med det da, men får se hvordan det blir etter permisjonen.
Har lyst til å gå ned litt i stilling, kanskje være ferdig 16 istedenfor 17, hjelper på når man har litt kjørevei til og fra jobb

Jeg jobber skift ;) veldig fornøyd med det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har 85%stilling på skole :) tar en del vikartimer da :)

Jobber fra 7-15 noen dager og 9-17 andre dager... Trives godt med det :)

08-14 i en gang i uka, 17-07 3 ganger i uka og 15-21 en gang i uka.

Har litt fleksitid, men 8-4 som regel :) hvis jeg kommer 7, kan jeg gå 3 hvis jeg vil, ellers får jeg betalt overtid eller kan avspasere senere :)

Back
Topp