Hva er dette?

Love4two

Forumet er livet
Jeg har fått menstruasjonsliknende blødning i dag. Den er rødbrun og ikke rød, og mye mindre enn vanlig. Hva er dette for noe? Hjelp hjelp hjelp. Det bare får ikke lov til å være tanta har kommet, hun har fått en kjempe advarsel om at hun skal holde seg unna.

Det kan være at noen blodkar i underlivet har gått i stykker og at det evnt er blitt noen rifter. Det skjer av og til og det er helt ufarlig. mens blod er friskt og nytt, og rødt. Dette var mørkebrunt, dvs gammelt eldre blod som har vært der en stund. Det kan også være en festeblødning, den bruker å vere litt brunere en en mens blødning, og betydelig mindre.

Vet du, nå ble jeg litt roligere [:)] Tenkte at det kunne være festeblødning, men var ikke sikker. Mensblod er jo friskt blod det [:D] Nå har jeg håp igjen. Tusen takk [:)][:)]

Håper det er en festblødning du har Hege77. Skal krysse alt for deg. Men ikke beina for jeg har el snart[:D]

hehehe [:D][:D][:D] Nei gjør nå endelig ikke det [:D][:D][:D]
Tusen takk Knøttet[:)][:)][:)][:)] Så hyggelig å høre fra deg

Er innom så ofte jeg har mulighet. Må se hvordan det går med alle sammen

Koselig det [:)][:)]
Men du, hvor finner jeg sånne søte bilder som du har på siden der? (Bamsen)

Bare et jeg hadde inne på pc'en. Kan sende deg noen på en pm så kan du sette det inn du også. PM kommer snart.................

tusen takk nå venter jeg i spenning [:)][:)]

Kan du være så snill å sende en sånn PM med bamse til meg også ????

Har prøvd. Har sendt dere en pm da, men uten bamser. Må sende de på vanlig mail tror jeg............

Back
Topp