Hva er dette?

Nepomuk

Elsker forumet
Denne har jeg hatt liggende i kjøkkenskuffen min lenge. Fikk den sammen med et sett med sånne silikongrytekluter... Hva er det egentlig? altså sånn bortsett fra det åpenbare at det er en kylling  Noen som vet? Kan det være en sånn man setter fra seg gryter på?

I mine øyne ser det ut som noe man bruker for å åpne syltetøy lokk med! For å få bedre grep på lokket![:-]

Påskepynt??[:D][:D]

ORIGINAL: Løveunge05

Ang å sette under gryter virker jo det logisk, men den ser ut som den er i plast da? Kanskje det er en kylling kakeform? Altså når du baker pepperkaker til påske så kan du få kylling.. hihi [:)]

Den er i silikon er helt sånn "slapp"... så den fungerer nok ikke som pepperkakeform [:D][8D]

Men ja, kanskje til å åpne vanskelige glass/flasker siden den er rillet på innsiden og har to størrelser.... Ikke så dumt forslag. Må gå og teste ut [:D]

Sånn man steker egg i... altså knuser egget i den formen, når den ligger på pannen, så får du et kyllingformet egg![:D]

ORIGINAL: MarinaOGLukas

Sånn man steker egg i... altså knuser egget i den formen, når den ligger på pannen, så får du et kyllingformet egg![:D]

Flere gode ideer! [:D] Men bare at den er jo ikke formet som en kylling på innsiden... [8|] Så det vil nok ikke funke. Men den funket fint å åpne glass med. [;)] Men hadde jo ingen som satt godt fast, da!

ORIGINAL: Nepomuk

Flere gode ideer! [:D] Men bare at den er jo ikke formet som en kylling på innsiden... [8|] Så det vil nok ikke funke. Men den funket fint å åpne glass med. [;)] Men hadde jo ingen som satt godt fast, da!

det er nok sånn man åpner glass med.... de er geniale.... jeg er som regel sleip på fingrene når jeg lager mat og skal åpne et glass med saus. og da får man bedre tak med den du har.

Sender du den til meg?? Trenger den[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Nepomuk

det er nok sånn man åpner glass med.... de er geniale.... jeg er som regel sleip på fingrene når jeg lager mat og skal åpne et glass med saus. og da får man bedre tak med den du har.

Sender du den til meg?? Trenger den[:D][:D][:D]

Hehe... [:D] Nei, da skal den frem i lyset og brukes! For det savner jeg rett som det er [;)] Satser nå på at det er en sånn åpne lokk-ting. Kommer i allefall til å bruke den til det! [:D]

Takk, jenter!

Back
Topp