Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Løveunge05
Ang å sette under gryter virker jo det logisk, men den ser ut som den er i plast da? Kanskje det er en kylling kakeform? Altså når du baker pepperkaker til påske så kan du få kylling.. hihi [:)]
ORIGINAL: MarinaOGLukas
Sånn man steker egg i... altså knuser egget i den formen, når den ligger på pannen, så får du et kyllingformet egg![:D]
ORIGINAL: Nepomuk
Sånn man steker egg i... altså knuser egget i den formen, når den ligger på pannen, så får du et kyllingformet egg![:D]
Flere gode ideer! [:D] Men bare at den er jo ikke formet som en kylling på innsiden... [8|] Så det vil nok ikke funke. Men den funket fint å åpne glass med. [;)] Men hadde jo ingen som satt godt fast, da!
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ORIGINAL: Nepomuk
Flere gode ideer! [:D] Men bare at den er jo ikke formet som en kylling på innsiden... [8|] Så det vil nok ikke funke. Men den funket fint å åpne glass med. [;)] Men hadde jo ingen som satt godt fast, da!
det er nok sånn man åpner glass med.... de er geniale.... jeg er som regel sleip på fingrene når jeg lager mat og skal åpne et glass med saus. og da får man bedre tak med den du har.
Sender du den til meg?? Trenger den[:D][:D][:D]