Hva er dette?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Screenshot_20200514-161207_Gallery.jpg

Mulig jeg stiller et veldig dumt spørsmål nå, men noen som vet hva dette er? :)

Ser litt ut som løvetannblader ja, litt krøllete men minner mest om det

Ville sagt løvetann, men siden det ikke er/har vært blomster, så en misfostret høymåle? :hilarious:

Mangler forresten de "tennene" på bladene ift å være løvetann.

Det der er ikke løvetann! Det ligner mer på det de andre skriver, høymole/krushøymol. Skulle akkurat til å spør noen om hva den het selv, de ser litt ut som løvetann, men bladene er mye breiere så har de ikke de distinkte hakkene. Løvetann ser tydelig ut som løvetann og de bølger seg ikke så mye :)

Har du et bedre bilde? Litt nærmere av et blad?

Det der er ikke løvetann! Det ligner mer på det de andre skriver, høymole/krushøymol. Skulle akkurat til å spør noen om hva den het selv, de ser litt ut som løvetann, men bladene er mye breiere så har de ikke de distinkte hakkene. Løvetann ser tydelig ut som løvetann og de bølger seg ikke så mye :)

Jeg kan prøve å huske å ta ett etterpå :)

Her er bilde :)Screenshot_20200518-155254_Gallery.jpg

Definitivt ikke løvetann som jeg føest tenkte. Den var litt rar for løvetann å være, men noen er det

Men dette er ikke løvetann nei.
. Du får følge med hvordan den utvikler seg, om du ikke bare fjerner den da

Definitivt ikke løvetann som jeg føest tenkte. Den var litt rar for løvetann å være, men noen er det

Men dette er ikke løvetann nei.
. Du får følge med hvordan den utvikler seg, om du ikke bare fjerner den da

Viktig å få opp rota å brenne hele dritten. Ugress man ikke vil ha ;)

Back
Topp