Hva er dette??

Charon

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
IMG_3072.JPG Noen som har sett dette på UL før? Det var en svær kladeis foran bebisen som gynekologen ikke helt kunne svare på hva var. :nailbiting: Muligens deler av morkaka, men den ligger jo bak. Eller det kunne være en stor muskelknute, eller litt sv livmoren, eller en blødning..hun visste ikke. Hun ba meg ringe poliklinikken i morgen og høre om noen kunne se på meg der.

Jeg har absolutt ingen anelse om hva det er- eller kan være!:wideyed: Men krysser fingre for at de kan gi deg et godt svar i morgen, og at det er noe helt ubetydelig!❤️

Muskelkul?

Er det første gang du er på ul? Ellers ville jo kulen vært oppdaget før. Jeg har 2 muskelkuler, men mine sitter inni livmorveggen.

Jeg vet ikke hva det er, men er spent på å få vite det når du vet mer.

Hm. Så rart at gyn ikke visste. Håper du får svar i morgen [emoji4]

Jeg fikk overlegen på føden til å se på meg i kveld. :) Mest sannsynlig er det morkaken! Den er så stor, så selv om den ligger på fremsiden, brer den seg også bakover og omfavner store deler der inne. Så hun mente ganske sikkert det var det det var. Evt kan det være en stor muskelknute, og i såfall må vi følge med at den ikke vokser og er noe fødselshinder. På OUL i slutten av mai vil det nok være enda greiere å se mente hun.
Men det var ikke noe å bekymre seg over ihvertfall. Og lille bøllefrø var helt spinnvill der inne❤

Jeg fikk overlegen på føden til å se på meg i kveld. :) Mest sannsynlig er det morkaken! Den er så stor, så selv om den ligger på fremsiden, brer den seg også bakover og omfavner store deler der inne. Så hun mente ganske sikkert det var det det var. Evt kan det være en stor muskelknute, og i såfall må vi følge med at den ikke vokser og er noe fødselshinder. På OUL i slutten av mai vil det nok være enda greiere å se mente hun.
Men det var ikke noe å bekymre seg over ihvertfall. Og lille bøllefrø var helt spinnvill der inne❤

Så bra at det ikke er noe å bekymre seg over! Og så koselig at du fikk se den lille igjen i kveld :D :Heartred

Men det var ikke noe å bekymre seg over ihvertfall. Og lille bøllefrø var helt spinnvill der inne[emoji173]
Så deilig å få rask avklaring [emoji1] Noen goder må man ha [emoji23]

Så godt å få svar og måtte slippe å vente og lure. Håper det bekreftes hva det er ved oul :)

Så flott att du slapp å venta til i morgen med å få svar! Håpe de er lika positive på oul [emoji4]

Back
Topp