Hva er dette?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Sittet nå en 30 minutters tid helt i ro foran TV, samtidig som jeg har regelmessige mensmurringer med noe jeg tenker er kynnere (førstegangs). Noen ganger bare mensmurringer uten at magen blir knall hard... Er dette normalt? 25+3 i dag...
Baby har vært kjempe aktiv i dag, så tenker han har det fint.

Når det er bare mensmurring er det nok bare livmora som strekker seg.. Førstegangs her å så ikke sikker men har lest en del og høres ut som det bare er det når det er mensmurring bare.

Tro meg du bil merke det om du får rier :) hehe ja det er normalt med kynnere. Og mot slutten kan de bli ganske så plagsomme også...

Mer mensmurringer enn kynnere. Heller mot smerter så utrolig plagsomt! Får satse på jeg sover det av meg :)

Sitter her i sofaen med det samme selv... Mensmurring og kynnere om hverandre, og er vant til det fra tidligere svagnerskap så er ikke bekymret :) 27+1 i dag!

Sittet nå en 30 minutters tid helt i ro foran TV, samtidig som jeg har regelmessige mensmurringer med noe jeg tenker er kynnere (førstegangs). Noen ganger bare mensmurringer uten at magen blir knall hard... Er dette normalt? 25+3 i dag...
Baby har vært kjempe aktiv i dag, så tenker han har det fint.
Det er nok helt normalt. Jeg har også kynnere/murringer når jeg er i ro. Hadde det masse i første svangerskap også. :)

Tro meg du bil merke det om du får rier :) hehe ja det er normalt med kynnere. Og mot slutten kan de bli ganske så plagsomme også...

Tja.. jeg hadde rier i to timer og gikk fra 0 til 4 cm åpning uten å skjønne at det var rier. Så for noen kjennes kynnere og rier helt likt ut i starten :)

Tror jeg ville tatt en tlf til føden om kynnerene ble helt regelmessig og kom med feks 10 min mellomrom.

Tja.. jeg hadde rier i to timer og gikk fra 0 til 4 cm åpning uten å skjønne at det var rier. Så for noen kjennes kynnere og rier helt likt ut i starten :)

Tror jeg ville tatt en tlf til føden om kynnerene ble helt regelmessig og kom med feks 10 min mellomrom.
Det kom tettere enn det, men er fint nå etter en natts søvn :) Satser på det var magen som vokste enda litt [emoji14] Neste gang får jeg se om jeg ikke bare ringer for å høre med ekspertene på føden ;)

Det kom tettere enn det, men er fint nå etter en natts søvn :) Satser på det var magen som vokste enda litt [emoji14] Neste gang får jeg se om jeg ikke bare ringer for å høre med ekspertene på føden ;)

Sikkert ikke noe om det har gitt seg, og det kom ganske tett :) Er det rier kommer de tettere jo lenger man er komt i fødselen, uten at jeg er noe ekspert på det der :p men er man der hvor det er tett, kjenner man definitivt at det er rier! Mye forskjellig ubehag vi må kjenne på når mini vokser og strekker seg hvertfall!:)

Sikkert ikke noe om det har gitt seg, og det kom ganske tett :) Er det rier kommer de tettere jo lenger man er komt i fødselen, uten at jeg er noe ekspert på det der [emoji14] men er man der hvor det er tett, kjenner man definitivt at det er rier! Mye forskjellig ubehag vi må kjenne på når mini vokser og strekker seg hvertfall!:)
Ja det er hemt sikkert [emoji14] Greit å kunne lufte plagene her inne da jeg ikke er av den som får meg til å ringe lege eller føden! Synes alt er så flaut [emoji14]

Back
Topp