Hva er dette?

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Som førstegangsgravid (i 2 trimester) kjenner jeg mye rart jeg ikke helt kan plassere. I kveld stikker, stråler og "brenner" det rundt og på skambenet og noe ned i lysken. Kan dette være tegn på noe bekkenproblemer (har andre symptomer på dette ser du) eller er det utelukkende livmora som vokser?

Som førstegangsgravid (i 2 trimester) kjenner jeg mye rart jeg ikke helt kan plassere. I kveld stikker, stråler og "brenner" det rundt og på skambenet og noe ned i lysken. Kan dette være tegn på noe bekkenproblemer (har andre symptomer på dette ser du) eller er det utelukkende livmora som vokser?

Er det i huden du kjenner det eller dypere?

Gjør det vondt å tisse eller går du på toalettet oftere enn vanlig?

Gjør det vondt å tisse eller går du på toalettet oftere enn vanlig?
Går mye oftere på toalettet ja, men er ikke vondt. Har skikkelig isjas vondt på høyre side (nedover rompa) til tider, halter når jeg reiser meg. På rolige dager kjenner jeg ikke så mye til isjasen.

Har noe lignende smerter i skambenet. Men om det sprenger eller brenner eller presser eller svir er jeg usikker på. Men jeg er nokså sikker på at det er bekkenet. Prøvde en dag med høyhelte sko for ca 2 uker siden,og den dagen kjente jeg det veldig godt. Meget ubehagelig. Har kun brukt sko med god demping etter det. Blir værre ved støvsuging også,så er egentlig ikke i tvil om at det er bekkenplager.

Begge deler føles det som.. avogtil kan det kjennes overflatisk, men i neste øyeblikk mer i dybden...

Jeg hadde en sånn merkelig ømhetsfølelse i huden, som om det var et skikkelig skrubbsår på de stedene du først nevnte. Litt sviende/brennende liksom. Varte noen dager. Virket som noe nervegreier. Men er kanskje noe dypere du mener.

Jeg hadde det slik sist, var senere vel å merke. Hos meg Var det bekkenet, men var ikke nødvendigvis de store bekkenproblemene av det. Men kroppen forandrer seg jo, så tror det var mer forandringen.

Back
Topp